مدال برنز بختیار و سلحشوری قطعی شد/ حذف زودهنگام تیم مردان و بانوان

7:01 - 28 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۵۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی جاکارتا در بخش پومسه از امروز (یکشنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از امروز (یکشنبه) در بخش پومسه آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان به مصاف رقیبان رفتند.

در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند.
 
*کوروش بختیار مدال برنز خود را قطعی کرد

نخستین روز از مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی در بخش انفرادی و تیمی پومسه برگزار شد و کوروش بختیاری نخستین تکواندوکار ایران بود که به مصاف نماینده کامبوج رفت. او توانست با امتیاز ۲۲۰/۸ پیروز میدان باشد و به دور بعد برود. بختیار در دیدار دوم به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و با پیروزی مقابل تکواندوکار اندونزی ضمن راهیابی به مرحله سوم، مدال برنز خود را قطعی کرد.

*مرجان سلحشوری به نیمه نهایی رسید

اولین نماینده بانوان در بخش انفرادی مسابقات پومسه مرجان سلحشوری بود که به مصاف نماینده ماکائو رفت. او موفق به پیروزی در این میدان شد. بانوی پومسه روی ایران در دور دوم مقابل مانا از ژاپن رفت و با پیروزی مقابل این تکواندوکار به مرحله نیمه نهایی رسید و مدال خود را قطعی کرد.

*شکست تیم ۳ نفره بانوان
 
تیم ۳ نفره بانوان ایران با ترکیب مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام در نخستین گام مقابل تیم کره جنوبی شکست خورد.
 
*تیم پومسه مردان حذف شد
 
تیم ۳ نفره مردان (کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی) در نخستین اجرا با فیلیپین دیدار کرد و با قبول شکست مقابل این تیم، از دور رقابتها کنار رفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *