رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۷۵ نفر از متقاضیان ملاقات مردمی دیدار و گفت‌وگو کرد

18:14 - 24 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۷۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در برنامه ملاقات مردمی، به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۷۵ نفر از مراجعین رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور مجتبی قهرمانی و معاونان وی برگزار شد و در این دیدار ۷۵ نفر از متقاضیان در گفت‌وگوی مستقیم با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستورات قضایی لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات خود دریافت کردند.

برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، به صورت مستمر و هر هفته برگزار می شود.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، در یک روز‌ از هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در تمام حوزه های قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

این برنامه ها با هدف نظارت مستقیم و میدانی بر عملکرد مراجع قضایی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می شود و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: dadhrm.ir  و اخذ نوبت در آن حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *