افاضلی: پرسپولیس جزو ۳ تیم پرمهره لیگ است/ استقلال هنوز نتوانسته از تمام پتانسیلش استفاده کند

0:59 - 24 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۴۱۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: زمان خوبی نبود که مسابقات به دلیل فیفا دی تعطیل شود.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با میزان، درباره ارزیابی‌اش از سطح بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته روند کیفی رقابت‌های لیگ امسال، بهتر بوده و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل دارند. تیم‌ها از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند و از شیوه‌های بهتری برای آماده‌سازی خود استفاده می‌کنند. متأسفم که مسابقات لیگ برتر یک دفعه متوقف شد و این توقف باعث می‌شود که روال بازی‌ها و شرایط تیم‌ها تغییر کند. به نظرم زمان خوبی نبود که مسابقات به دلیل فیفا دی تعطیل شود.

وی درباره عملکرد مربیان و بازیکنان خارجی ادامه داد: قضاوت درباره عملکرد خارجی‌ها هنوز زود است و آن‌ها زمان نیاز دارند تا خودشان را نشان بدهند.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها ثبات بیشتری دارد و سرمربی‌اش را حفظ کرده است. همچنین سرخپوشان نقاط ضعف خود را با جذب بازیکن مدنظر کادر فنی‌شان برطرف کردند. البته بازیکنان جدید دیر به ترکیب سرخپوشان اضافه شدند و زمان می‌برد تا با سایر نفرات هماهنگ شوند. پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای جزو ۳ تیم اول مسابقات لیگ برتر است و اکنون هم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

وی درباره تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی در لیگ امسال هستند.

افاضلی درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: استقلال به لحاظ مهره‌ای تیم خوبی دارد، اما این تیم هنوز نتوانسته از تمام پتانسیل خود استفاده کند. همچنین ساپینتو سرمربی استقلال هم شناخت کافی از بازیکنانش ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *