آخرین دست و پا زدن‌های ته مانده‌های داعش در شمال شرق استان سویداء؛ حملات سنگین تروریست‌ها برای شکست محاصره در منطقه «تلول الصفا»

14:18 - 23 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۴۴۰۰
پیشروی نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در بیابان‌های شمال شرق استان سویداء ادامه دارد و عناصر تروریستی محاصره شده در منطقه توان جولان و قدرت نمایی میدانی خود را از دست داده‎اند.

آخرین دست و پا زدن‌های ته مانده‌های داعش در شمال شرق استان سویداء؛ حملات سنگین تروریست‌ها برای شکست محاصره در منطقه «تلول الصفا»به گزارش گروه بین الملل ؛ آخرین خبر‌ها از تحولات جنوب سوریه حاکیست، پیشروی نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در بیابان‌های شمال شرق استان سویداء ادامه دارد و عناصر تروریستی محاصره شده در منطقه توان جولان و قدرت نمایی میدانی خود را از دست داده‎اند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان از تلاش تروریست‌های داعش برای شکست محاصره در شمال شرق استان سویداء خبر داد و افزود: در حال حاضر، عناصر تروریستی در منطقه «تلول الصفا» محاصره شده‎اند.

این منبع میدانی با بیان این که تروریست‌های در مساحت ۵۳۵ کیلومتر مربعی در محاصره نیرو‌های سوری هستند، گفت: عناصر تروریستی داعش در ساعات گذشته عملیات‌های را برای شکست محاصره خود انجام دادند که با هوشیاری نیرو‌های سوری ناکام ماندند.

وی به جزئیات عملیات تروریست‌ها در منطقه تلول الصفا برای شکست محاصره اشاره کرد و افزود: عناصر داعش حملات گسترده خود را با خودرو‌های انتحاری از منطقه «الرحبه» در شمال منطقه «الزلف» آغاز کردند.

این منبع میدانی تصریح کرد: نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه به موقع موفق شدند تحرکات تروریست‌ها را در این محور رصد کنند و پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته تلاش هسته‌های داعش را برای شکستن محاصره در منطقه تلول الصفا ناکام گذاشتند.

در جریان درگیری‌ها در این منطقه ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند و به عمق منطقه «تلول الصفا» عقب نشینی کردند.

در حال حاضر، عناصر تروریستی داعش از چهار محور در منطقه «تلول الصفا» در محاصره هستند؛ پیشروی نیرو‌های سوری در منطقه «تلول الصفا» از محور‌های غربی، جنوبی و جنوب شرقی به دلیل احتمال حملات انتحاری با احتیاط صورت می‌گیرد.

به گزارش میزان، نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه تاکنون نزدیک به هزار و ۱۷۰ کیلومتر مربع از مناطق بیابانی شمال شرق استان سویداء را از لوث وجود هسته‌های خاموش داعش پاکسازی کرده‎اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *