رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید از مرز چذابه تاکید کرد: ضرورت برقراری امنیت و تسهیل تردد زوار از پایانه‌های مرزی خوزستان

18:25 - 22 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۳۶۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد و به تاکید بر ضرورت تسهیل در تردد زوار و برقراری امنیت آنان از پایانه‌های استان پرداخت.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان برای دومین بار در ماه جاری از پایانه مرزی چذابه بازدید و با حضور در قرارگاه اربعین حسینی (ع) بر ضرورت تسهیل در تردد زائرین و برقراری امنیت آنان از پایانه‌های استان تأکید و دستوراتی را در این خصوص صادر کرد.

دهقانی در این بازدید ضمن سرکشی به بخش‌های مختلف از جمله شعبه قضایی کشیک مستقر در این پایانه، در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

وی همچنین به مدیران اجرائی و مأمورین نظامی و انتظامی مستقر در این پایانه تأکید نمود تا چنانچه مشکلی در مسیر تردد زائرین حسینی (ع) پیش آمد فوری نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

عرئیس کل دادگستری خوزستان همچنین در بازدید از پارکینگ این پایانه، ضمن تقدیر از همه نیروهای نظامی و انتظامی به تقویت امنیت این پارکینگ و حفظ اموال زائرین حسینی (ع) تأکید نمود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *