رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کار سخت استقلال در جم، امیدواری پرسپولیس در آزادی/ «ژنرال» نقش اول دربی اصفهان

0:03 - 24 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۴۲۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.
/ تقابل جذاب شاگردان قلعه‌نویی و ذوب‌آهن در فولادشهربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز‌های پنج‌شنبه و جمعه این هفته با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد

سپیدرود رشت - پدیده مشهد/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه سردار جنگل رشت

تیم سپیدرود این روز‌ها اصلا حال و روز خوشی ندارد و در حالی که ۳ هفته از آغاز لیگ گذشته آنها هنوز نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی کسب کنند. سپیدرودی‌ها با هدایت خداداد عزیزی که الان دیگر سرمربی این تیم نیست، در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر صاحب یک تساوی و ۲ شکست شدند که به نظر می‌رسد این نتایج برای هواداران این تیم اصلا قابل قبل نیست. برخلاف سپیدرود، تیم پدیده که قرار است مقابل آنها قرار بگیرد شرایط خیلی بدی ندارد و از ۳ بازی گذشته خود ۲ پیروزی و یک شکست را برای خود ثبت کردند که به نظر می‌رسد برای شاگردان گل‌محمدی تا اینجای کار قابل قبول بوده است. قطعا هر ۲ تیم قصد دارند برای پیروزی به میدان بروند و با وجود اینکه سپیدرود هواداران پرشوری دارد، به نظر می‌رسد بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

پیکان - گسترش فولاد تبریز/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه شهدای شهر قدس

تیم پیکان در ۳ هفته گذشته توانسته با کسب یک پیروزی و ۲ مساوی نتیجه قابل قبولی را برای خود رقم بزند و شرایط نسبتا مطلوبی برای خود در جدول ایجاد کنند. شاگردان جلالی در هفته‌های اخیر نشان دادند که تیم خوب و با برنامه‌ای هستند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل انتظار می‌رود آنها از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برده و برای شکست گسترش فولاد به زمین بروند. در مقابل تیم گسترش فولاد در ۳ بازی گذشته خود ۳ تساوی را ثبت کرده که شاید برای آغاز لیگ برتر نتیجه مطلوبی نباشد و همین امر آنها را برای کسب اولین پیروزی در فصل جدید مقابل پیکان راهی میدان کند.

پارس جنوبی جم - استقلال تهران/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه تختی جم

تیم پارس جنوبی که قرار است در هفته چهارم از استقلال میزبانی کند در هفته‌های گذشته یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی را برای خود به ثبت رسانده. آنها قصد دارند برای پیروزی مقابل استقلال تهران و با استفاده از امتیاز میزبانی به میدان بروند. در مقابل پارس جنوبی قرار است استقلالی بازی کند که در هفته‌های اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و نشان داده که با وجود همه حواشی که داشته، اما هنوز شفر تیم خود را حفظ کرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *