هداوندی: می‌خواهیم با معرفی استعدادهای جدید به والیبال کشور، موثر باشیم

10:05 - 20 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۹۰۰۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس باشگاه رازین پلیمر گفت: شعار نمی‌دهم، اما علت اصلی حضورمان‌در لیگ دسته یک معرفی پشتوانه‌های جدید و جوانانی با استعداد به والیبال کشور است.

مرتضی هداوندی در گفت‌و‌گو با میزان، درخصوص تصمیم رازین پلیمر برای تیمداری در والیبال و حضور در لیگ دسته یک، اظهار داشت: احساس کردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با حضور در ورزش حرفه‌ای والیبال با کمک به رشد جوانانی که استعداد ذاتی در این رشته را دارند، می‌توانیم اثر گذار باشیم. هدف ما شکوفایی استعداد جوانانی است که به خود باوری لازم برای فتح قله‌های والیبال رسیده‌اند و حالا به دنبال کسب افتخار هستند.

وی افزود: شعار نمی‌دهم، اما علت اصلی حضور رازین پلیمر در لیگ دسته ۱ ایران معرفی پشتوانه‌های جدید و جوانانی با استعداد به والیبال کشور است.

هداوندی در پاسخ به این سوال که آیا رازین پلیمر برای تداوم حضور در لیگ ایران برنامه دارد یا این باشگاه به مانند بسیاری دیگر از تیم های دیگر حضوری موقتی خواهد داشت، اظهار کرد: اجازه دهید جواب این سوال را زمان اثبات کند، اگر ۱۰ سال اخیر لیگ برتر را بررسی کنیم این نکته ملموس است که بسیاری از تیم‌ها بعد از یک یا چند سال فعالیت منحل شده‌اند که این نشان می‌دهد ورزش بازده اقتصادی ندارد، اما برای ما وضعیت متفاوت است چرا که با پشتوانه‌ای که در حال حاضر به لطف خدا داریم می‌توانیم سال‌های سال در سطح اول والیبال ایران تیم داری کنیم؛ اما باز هم تاکید دارم که زمان باید این موضوع را اثبات کند.

مالک باشگاه رازین پلیمر تاکید کرد: ما در صنعت و تولید محصولات دانش بنیان کارنامه و تجربه موفق داریم اما در باشگاه داری در والیبال هیچ ادعایی نداریم؛ بنابراین از تمام بزرگان درخواست کمک می‌کنم که ما را در قرار گرفتن در مسیر درست یاری دهند،ما در ابتدای راه هستیم و می‌خواهیم نامی ماندگار در والیبال ایران داشته باشیم.

هداوندی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که شرکت رازین پلیمر راه ابریشم برای اولین بار ۱۴ سال پیش توانست با همت چندنفر از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، برای اولین بار یک محصول پلیمری بسیار پیشرفته را در کشور تولید کند، انشالله با همین مدل میتونیم تیمی ماندگار، خوشنام و موفق در ورزش والیبال بسازیم و ماندگار بمانیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *