جلسه سپیدرودی‌ها با خداداد در تهران/ تمرینات تا تعیین تکلیف سرمربی تعطیل است

13:47 - 21 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۸۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمرینات تیم فوتبال سپیدرود تا زمانی که تکلیف خداداد عزیزی مشخص نشود تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از انتخاب بیات به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود توسط مالک این باشگاه این تیم با تغییراتی اساسی رو‌به‌رو شد. مدیرعامل جدید در اقدامی جالب اعلام کرد خداداد عزیزی دیگر سرمربی این تیم نیست و در عوض سهیل حق‌شناس از امروز (یکشنبه) تمرینات را در رشت آغاز خواهد کرد.

از سوی دیگر خداداد موضع دیگری گرفت و در شرایطی که اعلام کرده بود تا پرداخت بدهی‌ها به تمرینات برنمی‌گردد مدعی شد طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با سهیل حق‌شناس از فردا (دوشنبه) در رشت تمرینات را آغاز خواهد کرد. با این حال سهیل حق‌شناس از همکاری با بیات امتناع کرد و مدعی شد تمرینات را تا زمانی که تکلیف سرمربی مشخص نشود آغاز نمی‌کند.

در همین راستا شنیده ‌می‌شود امروز جلسه‌ای در تهران بین خداداد عزیزی، کیومرث بیات و محمد نوین برگزار می‌شود و در این جلسه در خصوص ادامه روند همکاری دو طرف تصمیم خواهند گرفت. به این ترتیب تمرینات تیم سپیدرود تا زمانی که تکلیف خداداد عزیزی مشخص نشود تعطیل است.

در این جلسه نماینده‌ای از فدراسیون فوتبال هم برای رسیدگی به وضعیت نابه‌سامان این تیم حضور خواهد داشت. از محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان گزینه پیشنهادی برای بهبود وضعیت این تیم نام برده می‌شود. شنیده می‌شود از او خواسته‌ شده اسپانسرهایی هم با خود بیاورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *