پس از یک سال و نیم بازگشت خوبی داشتم/ حیف که به فینال نرسیدم

11:45 - 20 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۴۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: پس از یک سال و نیم دوری از رقابت‌های بین‌المللی بازگشت خوبی به میادین داشتم و امیدوارم برنز گرندپری روسیه شروع دوباره‌ای برای من باشد.

ابوالفضل یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب مدال برنز گرندپری روسیه اظهار داشت: سطح رقابت‌های گرندپری به قدری بالا است که هیچ تکواندوکار ضعیفی در آن وجود ندارد و همه برای کسب امتیاز رنکینگ می‌آیند. تا حدود زیادی از عملکرد خودم و کسب مدال برنز راضی هستم.

وی افزود: توانایی حضور در فینال و کسب مدال طلا را داشتم اما پس از یک سال و نیم دوری از رقابت‌های بین‌المللی بازگشت خوبی به میادین داشتم و امیدوارم این برنز شروع دوباره‌ای برای من باشد.

ملی پوش تکواندو در پاسخ به این سوال که چرا در بازی نیمه نهایی نتیجه را واگذار کرد، گفت: حریف من اهل کشور روسیه بود و طلای جهان و نقره المپیک را داشت و با تمام این‌ها از نظر امتیازی از او پیش بودم، اما روی یک اشتباه کوچک نتیجه را واگذار کردم و حیف شد که فینالیست نشدم.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات روحیه من را دگرگون کرد و قول می‌دهم که صد در صد به روز‌های خوبم برگردم. از همین حالا  برای گرندپری بعدی برنامه ریزی می‌کنم و تا رسیدن به هدفم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *