دشمنان به دنبال سیاه نمایی و پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند

10:43 - 18 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۰۸۶
فرمانده ناجا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در طول چهار دهه از عمر انقلاب، گفت: دشمنان به دنبال سیاه نمایی، القاء و پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند و باید در این شرایط مراقبت و هوشیار باشیم.

دشمنان به دنبال سیاه نمایی و پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند

به گزارش گروه جامعه ، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری مسئولان رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و حریم و عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: امید است نتایج این نشست دو روزه به پیشرفت و موفقیت‌های بیشتر نیروی انتظامی منتج شود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش به ویژه سردار "محمد قصری"؛ رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا، افزود: اقدامات این مجموعه در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی بسیار مثمر ثمر است، بنابراین تقویت مراکز و دفاتر تحقیقاتی، مطالعاتی و پژوهشی از اولویت‌های کاری است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شرفیابی جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی محضر مقام معظم رهبری در فروردین ماه سال جاری، عنوان کرد: معظم له بر تعیین اهداف و اولویت‌ها و مشخص کردن مسئولی برای پیگیری این امور تأکید داشتند و این توصیه و تأکید فرماندهی معظم کل قوا رویکرد ما در نیروی انتظامی است، به گونه‌ای که در سال جاری اولویت‌ها را مشخص کرده ایم و به جد آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه پیگیری امور باید در اولویت رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی باشد، تأکید کرد: اثربخشی اقدامات نیز برآورد و بررسی شود؛ اینکه چه میزان اقداماتی که پیگیری و اجرایی می‌کنیم در پیشرفت امور و مأموریت‌ها تأثیرگذار است اهمیت بسزایی دارد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی؛ قوه عاقله و مغز متفکر ناجا هستند، خاطر نشان کرد: اگر این قوه عاقله خوب و درست عمل کند تأثیرات مطلوب این رویکرد را تا پایین‌ترین رده‌ها می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه خلاء‌های سازمان براساس اقدامات مطالعاتی و پژوهشی احصاء شود، مطرح کرد: پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی بایستی برای رفع خلاء‌ها و کاستی‌ها راهکار‌های علمی، کاربردی و عملیاتی دهد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اهمیت هیئت‌های اندیشه ورزی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت نخبگان، علما، مراجع، صاحب نظران و ... برای موفقیت سازمان بهره ببریم و از ظرفیت و اثربخشی جلسات اندیشه ورزی غافل نشویم.

سردار اشتری تأکید کرد: ترسیم مسیر و فرآیندی برای رسیدن به اهداف با روش‌های مناسب، از وظایف اصلی پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه هرگز در پیگیری موضوعات و امور به دنبال آمار و گزارش دهی نیستیم، افزود: اثربخشی اقدامات برایمان از هر اولویتی بالاتر است و ارائه راهکار‌های عملیاتی و کاربردی راهگشای بسیاری از امور است.

سردار اشتری با تأکید بر لزوم انجام اقدامات نوآورانه خاطرنشان کرد: تحول آفرینی مثبت و ابتکار عمل در راستای پیشبرد اهداف از راهبرد‌های اساسی نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس کشور اضافه کرد: ان شاء الله در حوزه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی شاهد تحول باشیم و نیروی انتظامی در این حوزه الگوی سایر سازمان‌ها باشد، هر چند ناجا در موضوعات تحقیقاتی و مطالعاتی پیشتاز است.

وی با بیان اینکه بر مبنای افکارسنجی و نظرسنجی‌ها میزان اعتماد عمومی و مردمی به پلیس افزایش داشته است، تأکید کرد: لازم است این سرمایه ارزشمند را قدر بدانیم و از ظرفیت‌های مختلف برای ارتقاء این مهم، استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: به اذعان بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری، روز به روز بر بلوغ و پیشروی پلیس افزوده می‌شود و بی شک با این رویه، هوشمندانه‌تر عمل می‌کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: اگر به وظایف خود درست و به موقع عمل کنیم کل جامعه از این عملکرد مطلوب منتفع و بهره مند می‌شوند.

سردار اشتری بیان کرد: جهت گیری علمی در ناجا باید ارزشی، برای تأمین و توسعه امنیت و مبتنی بر مبانی دینی و انقلابی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به مسئولان رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی ناجا اشاره کرد: محصول اقدامات درست شما رسیدن به پلیس انقلابی، مردمی، وظیفه شناس و اثرگذار است.

وی در ادامه بیان کرد: بنده به این جلسه و اعضای حاضر در آن امیدوارم و معتقدم با روحیه جهادی، توانمندی و تخصص تک تک شما مدیران، مسئولان و کارکنان مراکز و دفاتر تحقیقاتی و پژوهشی می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و الحمدالله شاهدیم که روز به روز درخت تنومند انقلاب قوی‌تر و شکوفا‌تر می‌شود و در این ۴۰ سال به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته ایم.

سردار اشتری تأکید کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، در طول تاریخ و تمدن ایران بی بدیل است، اما دشمنان به دنبال سیاه نمایی، القاء و پمپاژ ناامیدی در جامعه و تلخ کردن کام مردم هستند بنابراین در مقابل این توطئه‌ها باید مراقب و هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ما به عنوان پاسداران نظم و امنیت و حافظان دستاورد‌های انقلاب باید به خوبی از ارزش‌های نظام و انقلاب صیانت کنیم.

سردار اشتری با اشاره به تلاش گروهک‌های ضدانقلاب برای تحرکات توطئه افکنانه، عنوان کرد: مردم گروه‌های فتنه انگیز و توطئه افکن را به خوبی می‌شناسند و همواره پاسخ دندان شکنی به این افراد داده اند.

سردار اشتری با بیان اینکه ضرورت دارد قدرت تجزیه و تحلیل شرایط موجود را ارتقاء دهیم، تأکید کرد: باید به عنوان سربازان امام (عج)، ولایت و حافظان جان، مال و ناموس مردم، روحیه امید در جامعه بدمیم.

وی در پایان گفت: از زحمات همه همکارانم در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا تشکر می‌کنم و ان شاء الله روز به روز شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر این مجموعه باشیم.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *