رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ووشو ایران پیشرفت چشمگیری داشته است/ از چند ماهی که در تیم ملی ایران فعالیت کردم رضایت دارم

9:02 - 17 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تالوی بانوان ایران گفت: ملی‌پوشان ایران پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و باید پس از مسابقات نیز تلاش خود را برای رسیدن به اهداف کلان، ادامه دهند.

دوان جین جین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، شرایط بانوان تالوکار ایران در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی را ایده آل توصیف کرد و اظهار داشت: سه نماینده ایران در چند ماه اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه فرم زدن، حرکات و پرش‌ها داشته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که تالوی ایران برای سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت خود نیاز به چه آیتم‌هایی دارد، گفت: پشتیبانی و حمایت‌های فدراسیون مناسب است و باید مربیان چینی و ایرانی تلاش‌شان را بیشتر کنند تا بازیکنان نیز با سخت‌کوشی و تحمل تمرینات دشوار، به خواسته خود نزدیک شوند. همچنین تمرین مشترک با ووشوکاران چینی نیز می‌تواند تاثیر مثبتی در این مسیر داشته باشد.

سرمربی تیم ایران گفت: امیدوارم هر سه بانوی تالوکار ایران، نتایج خوبی به دست آورند و مایه‌ی سرافرازی و افتخار کشور شوند.

این مربی با ابراز رضایت از شرایط موجود در فدراسیون ووشو، توضیح داد: در این چند ماه همکاری خوبی در مجموعه وجود داشت و همه تلاش کردیم تا وظیفه خود، یعنی رساندن ورزشکاران به بهترین شرایط را به بهترین نحو انجام دهیم.

دوان جین جین در پایان خاطرنشان کرد: واقعا از چند ماهی که در تیم ملی ایران فعالیت کردم رضایت دارم و تلاشم این بود تا تجربیاتم را به بهترین نحو در اختیار ورزشکاران و مربیان قرار دهم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *