پیام تبریک مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار

9:51 - 17 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۷۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام تبریک مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

بسم رب المطلعین و الصدیقین

هفدهم مردادماه به مناسب سالروز شهادت شهید محمود صارمی، به عنوان روز بزرگداشت خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصتی است تا از تلاش و زحمات خبرنگاران و تمام کسانی که دستی در تهیه خبر دارند قدردانی شود، این روز یادآور کسانی است که از جوهر جان خویش برای آشکار شدن حقیقت مایه گذاشتند و به همین بهانه یاد و خاطره تمامی شهیدان خبرنگار را هم گرامی می‌داریم.

اینجانب روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران و خبرنگاران، عکاسان، سردبیران و مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌ها که صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور هستند تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعا آرزوی سرافرازی، تداوم فعالیت و توفیق را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *