رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۲۵۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

17:18 - 16 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۶۳۹
فرمانده انتظامی استان  سمنان از اجرای عملیات مشترک انتظامی با پلیس خراسان رضوی و کشف ۲۵۲ کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: در این عملیات که در محور کویری "دامغان - جندق" اجرا شد، ۳ سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲۵۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

 به گزارش خبرنگار گروه جامعه سردار روح الامین قاسمی، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی را که قصد داشتند محموله تریاک را از محور‌های استان سمنان به خراسان شمالی منتقل کنند، شناسایی کردند.

وی افزود: بر همین اساس پس از تکمیل اطلاعات و هماهنگی لازم با مراجع قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان دامغان در مسیر تردد قاچاقچیان در محور "دامغان - جندق" مستقر شدند.

به گفته این مسئول انتظامی ماموران اعزامی پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس محور، خودروی پژو پارس متهمان را شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند.

سردار قاسمی از اقدام به فرار متهم خبر داد و گفت: در تعقیب و گریز سریع گشت‌های انتظامی، خودروی قاچاقچیان توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی سواری دیگر و دستگیری نفر سوم این باند قاچاق مواد خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات مقدماتی به مخفی نمودن مقداری از محموله در بیابان‌های مهریز اعتراف کردند که تیمی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع به آن منطقه اعزام شد.

سردار قاسمی به کشف ۱۶۷ کیلو تریاک از خودروی پارس و ۸۵ کیلوگرم دیگر از مخفیگاه متهمان در کویر یزد اشاره کرد و گفت: سوداگران مرگ پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن قدردانی از همکاران خود تاکید کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همواره یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی است و در این میدان تا مرز جانفشانی و ایثارگری پیش خواهیم رفت.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *