توضیحات عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات کامرانی‌فر

14:18 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۳۰۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی بلافاصله از همان برنامه تلویزیونی به هتل آکادمی رفت و جلسه اضطراری را تشکیل داد.

خبرگزاری میزان - غلامرضا شاه کرمی، عضو کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال درباره انتخابات این فدراسیون و اظهارات اخیر کامرانی‌فر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*ابتدا از همه اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم که فرآیند انتخابات را پوشش دادند. از حسن کامرانی فر نهایت تشکر را داریم که نهایت سعی و تلاشش در راستای برگزاری این انتخابات بود. با توجه به پروسه فرآیند بررسی بحث انتخابات، یک روز قبل از برگزاری انتخابات دبیر کل فدراسیون نامه‌ای را ساعت یک به کمیته بدوی ارسال کرد.

*در کمیته بدوی برگه‌های آرای انضباطی و برگه‌های رای را صحت سنجی کردیم. باید پشت برگه‌های رای را چه در حوزه نواب و چه در حوزه رئیس تایید می‌کردیم و امضا می‌کردیم، به همین خاطر زمان زیادی برد. همچنین تطبیق اعضای محترم مجمع بود که چه عزیزان و نمایندگانی را باید لیستشان را تطبیق می دادیم. به عنوان اینکه کمیته بدوی بر این فرآیند نظارت داشت، وقتی ساعت 13 نامه را دریافت کردیم تا تقریبا 7-6 شب درگیر پروسه امضای برگه‌های رای بودیم.

*از ساعت 7 به بعد مشغول بررسی این نامه شدیم که از مراجع ذی صلاح به دست ما رسیده بود. اعضای کمیته بررسی همه جانبه‌ای روی نامه داشتند. ساعت اداری فدراسیون به پایان رسیده بود. حتی طبق قراری که کمیته بدوی با نماینده‌های AFC‌ در هتل اسپیناس گذاشته بودند، قرار بود ساعت 5 آن ها را ملاقات کنیم اما به دلیل همین کمبود زمان نتوانستیم سروقت برسیم.

*به خاطر همین موضوع زمان محدود بود. از ساعت 8 تا حدود ساعت 11 این نامه را بررسی کردیم تا به مرحله تایپ رسید. به دلیل اینکه تایپیست ازبانوان زحمتکش مجموعه فدراسیون فوتبال بود و باید در آن ساعت به منزل می‌رفت، از کامرانی فر درخواست یک تایپیست کردیم. او هم قول مساعد داد. ولی آن تایپیست حاضر نشد. طی توافق فلاحتی با کامرانی فر قرار شد نامه را که فقط نیاز به ویرایش داشت، فردا صبح تقدیم کنیم. با این گفتمان، خداحافظی و فدراسیون را ترک کردیم. یک مرتبه در برنامه تلویزیونی موضوع لغو انتخابات با مواردی که کامرانی فر اشاره کرده بود، مطرح شد.

*مواردی که عنوان کرده بودند قطعا قابلیت بررسی و رسیدگی دارد. به دلیل حفظ نظم و آرامش ریاست کمیته بدوی می‌خواست در آن برنامه ورود کند. با هماهنگی، تعمق و هم اندیشی که صورت گرفت صلاح دانست این موضوع را طور دیگری مدیریت شود. با توجه به این اطلاع رسانی بلافاصله اعضای هیات رئیسه فدراسیون تشکیل جلسه اضطراری دادند. باید از میرشاد ماجدی تشکر ویژه کنیم که بلافاصله از همان برنامه تلویزیونی به هتل آکادمی رفت و جلسه اضطراری را تشکیل داد. سریعا بر اساس مصوبه‌ای که گرفت خواستار برگزاری انتخابات شد. بر اساس تصویب و درخواست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موضوع در سایت فدراسیون منتشر شد. موضوع به این صورت جمع بندی و رسیدگی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *