کلید انتقال من به هلند دست استقلال خوزستان است/ از آیندهوون بهتر هم پیشنهاد دارم/ می‌خواهم در تیمی بزرگتر از بشیکتاش بازی کنم

9:47 - 14 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۸۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم امید کشورمان گفت: کلید انتقال من به باشگاه آیندهوون هلند دست مدیران استقلال خوزستان است و امیدوارم آنها مبلغ بالایی را برای من درخواست نکنند.

یونس دلفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیشنهادی که از باشگاه آیندهوون برای او به باشگاه استقلال خوزستان رسیده است، اظهارداشت: پیشنهاد آیندهوون برای جذب من جدید نیست بلکه برای 5،6 ماه پیش است. در حال حاضر کلید انتقال من به این باشگاه هلندی در دست مدیریت باشگاه استقلال خوزستان است و باید آنها اجازه جدایی من را بدهند.

وی افزود: برای انتقال من به آیندهوون باید مبلغی بین 2 باشگاه رد و بدل شود و امیدوارم باشگاه استقلال خوزستان مبلغ زیادی را برای فروش من به آیندهوون اعلام نکرده باشد. مدیران باشگاه استقلال خوزستان نباید مبلغ را بالا ببرند و باید کمی هم به فکر آینده من باشند تا بتوانم در اروپا بازی کنم. امیدوارم باشگاه کمی راحت‌تر با این قضیه برخورد کند و من بتوانم راهی هلند شوم.

بازیکن تیم استقلال خوزستان و تیم امید کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از بشیکتاش هم پیشنهاد داشتی یا خیر، تصریح کرد: من هیچ پیشنهادی از بشیکتاش نداشتم. البته مدیران بشیکتاش می‌گفتند که ما دلفی را می‌خواهیم ولی در واقع هیچ صحبتی بین من و باشگاه بشیکتاش صورت نگرفت.

دلفی در پایان خاطرنشان کرد: من اگر قرار باشد در اروپا بازی کنم قطعا تیم بهتری را نسبت به بشیکتاش انتخاب می‌کنم. پیشنهادات من تنها به آیندهوون ختم نمی‌شود و از این باشگاه بهتر هم پیشنهاد دارم ولی برای رسیدن به اهدافم فعلا ترجیح می‌دهم در فوتبال هلند کار کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *