موبایل قاپی با موتور سیکلت سرقتی

16:03 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۰۹۰
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ محله خلیج فارس که با موتورسیکلت سرقتی و همکاری همدستش موبایل قاپی می کرد خبر داد و گفت : در این عملیات 2 دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: عملیات کلانتری خلیج فارس در حال گشت زنی در محله "خلیج فارس" به 2موتورسیکلت که با پلاک مخدوش در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان بودند مشکوک می شوند.


وی افزود: متهمان با روئیت خودروی پلیس با سرعت به صورت خلاف جهت از محل متواری شدندو ماموران با اجرای طرح مهار هر 2 موتورسیکلت را متوقف کردند.


سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری ادامه داد: موتورسوار با رها کردن موتورسیکلت ها به صورت پیاده از محل متواری که در تعقیب و گریز یکی از موتورسواران دستگیر شد ولی موتورسوار دیگر از محل گریخت.


این مقام انتظامی اداکه داد: در بررسی اولیه مشخص شد هر 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی بوده و از متهم دستگیر شده نیز 3 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.


سرهنگ لطیفی تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله به جرم خود و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در محله خلیج فارس با همدستی متهم متواری اعتراف و اظهار کرد: ۳ دستگاه تلفن همراه را در روز جاری سرقت کرده است که شناسایی مال باختگان هر 3 مال باخته به کلانتری دعوت شد.


وی در خاتمه اضافه کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری سارق متواری کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *