اتخاذ سیاست‌های‌ سختگیرانه در مورد سارقان‌ حرفه‌ای در دادگستری خراسان رضوی

13:17 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۵۱۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
درجلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای دادگستری استان خراسان رضوی، مصوب شد: سیاست‌های سختگیرانه و اعمال مجازات‌های بازدارنده برای سارقان حرفه‌ای عامل ایجاد احساس ناامنی بین مردم، اعمال می‌شود.

خبرگزاری میزان - جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در دادگستری کل استان برگزار شد.

در این جلسه بر پایش و نظارت دقیق بر سارقان حرفه ای وسابقه دار تأکید و بر موضوع نظارت بر سارقان حرفه‌ای، تقویت قرارگاه مقابله با سرقت استان خراسان رضوی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت جمع آوری معتادین متجاهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین زمینه مصوب شد: نواحی دادسرا از تمامی ظرفیت‌های قانونی و بازدارنده نسبت به سارقان به ویژه سارقان حرفه ای و سابقه داراستفاده کند.

بهره گیری از امکانات و تجهیزات فناورانه خصوصا سامانه های پایش تصویری جهت پیشگیری از جرایم، شناسایی نقاط پرخطر و آسیب پذیر شهر و برنامه ریزی در جهت افزایش امنیت این نقاط و اتخاذ سیاست های سختگیرانه و اعمال مجازات های بازدارنده برای سارقان حرفه ای که موجب به وجود آمدن احساس ناامنی در بین مردم شده اند از مصوبات مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری ستاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *