95 درصد ابلاغ‌های‌قضایی استان‌اصفهان در مرداد‌ماه الکترونیکی انجام شد

12:10 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۴۹۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مركز استان اصفهان، گفت: از تعدادف 522 هزار و 491 ابلاغ قضايی صادره در استان در مردادماه سال‌جاری، تعداد 496 هزار و 67 ابلاغ به شكل الكترونيك صادر شد كه اين آمار حدود 95 درصد از ابلاغ‌های صادره را در‌بر‌می‌گيرد.

خبرگزاری میزان - رئيس كل دادگستری استان اصفهان همراه با دادستان عمومی و انقلاب مركز استان از مجتمع سرپرستی دادسرای اصفهان بازديد کرد.

حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمين اسداله جعفری درحاشيه اين بازديد بيان کرد: ضرورت وجود فضای فيزيكی مناسب برای مراجعان به‌ عنوان يكی از مصاديق تكريم ارباب رجوع است.

وی همچنين استفاده از تجهيزات و امكانات بروز و با كيفيت را از ديگر مصاديق تكريم ارباب رجوع برشمرد و تصريح كرد: اگر وسايل و تجهيزات مورد استفاده در جهت خدمت‌رسانی به مراجعان بروز و با‌كيفيت باشد امر خدمت‌رسانی با سرعت و كيفيت بهتر دنبال شده مردم نیز با مراجعه به مجتمع‌های قضايی احساس بهتری از دريافت خدمات خواهند داشت.

رئيس كل دادگستری استان اصفهان در ادامه این بازدید در راستای رفع برخی از مشكلات و كمبود‌ها دستوراتی صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مركز استان اصفهان نيز از صدور 522 هزار و 491 فقره ابلاغ قضايی در استان در طول مردادماه سال جاری خبر داد و بيان کرد: از تعداد 522 هزارو 491 ابلاغ قضايی صادره، تعداد 496 هزار و 67 ابلاغ به شكل الكترونيك صادر شد كه اين آمار حدود 95 درصد از ابلاغ‌های صادره را در‌ بر‌ می‌گيرد.

سيد محمد موسويان گفت: حدود 5 درصد از ابلاغ‌های صادره به شكل فيزيكی صادر و تا زمان رسیدن صدور ابلاغ‌های الكترونيك استان به 100 ‌درصد، وظيفه تسليم اين ابلاغيه‌ها به طرفين پرونده‌ها بر عهده نيروی انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *