بیش از 3 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در چابهار کشف شد

10:03 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۴۸۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 3 هزار و 360 لیتر روغن خوراکی و محکومیت، 750 میلیون و 481 هزار ریالی متهم در شهرستان چابهاراستان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 3 هزار و 360 لیتر روغن خوراکی در تعداد 672 حلب 5 کیلویی با مارک غنچه بدون مدارک قانونی و محکومیت متهم به میزان 750 میلیون و 481 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت در تعزیرات حکومتی شهرستان چابهارخبر داد.

عباسعلی عودی معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی استان، اعلام کرد: مأموران ایست بازرسی روستای بیردف شهرستان کنارک به یک دستگاه خودروی کامیون بنز حامل بار تره بار  مشکوک می‌شوند که درهمین راستا با متوقف کردن خودرو در بازرسی بعمل آمده تعداد 672 حلب روغن خوراکی 5 کیلویی با مارک غنچه بدون مدارک قانونی در انتهای بار خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد .

وی در ادامه تصریح کرد: با توقیف کالاهای کشف شده و تحویل به انبار اداره اموال تملیکی متهم بهمراه پرونده تشکیل شده جهت بازجویی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شد .

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی استان گفت : رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به بازجویی های بعمل آمده و عدم ارائه مستندات قانونی به شعبه اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط روغن های کشف شده به میزان 750  میلیون و 481 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قاچاق تعزیرات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *