دستور جدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل برای تعیین تکلیف وسایط نقلیه بلاتکلیف و انباشتی در پارکینگ های سطح شهر

19:39 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۲۶۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به دادستان های حوزه های قضایی دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف فوری و سریع خودروهای بلاتکلیف دستورات قضایی لازم را صادر کند.

خبرگزاری میزان_ دومین جلسه شورای حفظ حقوق شهروندی در سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولان قضایی استان اردبیل برگزار شد.

قاضی مظفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و دبیر شورای حفظ حقوق شهروندی در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت موجود در خصوص حقوق شهروندی در حوزه های مختلف از جمله وضعیت کلانتری ها، اشتغال و کارآفرینی در زندان ها و پارکینگ های سطح شهر از حیث انباشت وسایط نقلیه بلاتکلیف ارایه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت و شان انسانی بر رعایت بیش از پیش حقوق افراد در مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی تاکید کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی و اسلامی که همواره بر احترام به حقوق انسانی در هر مقام و موقعیتی اهمیت داده شده است، تصریح کرد: هر گونه تحقیر و خوار کردن افراد بر اساس موازین شرعی و قانونی خلاف بوده و در صورت مشاهده، با هرگونه موارد تخلف به صورت جدی برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با ورود به بحث وضعیت پارکینگ های سطح شهر و انباشت خودروهای توقیفی که موجب تضییع حقوق مردم می شود، به دادستان های حوزه های قضایی دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف فوری و سریع خودروهای بلاتکلیف دستورات قضایی لازم را صادر کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *