کولاکوویچ: موسوی، معروف و غفور با قدرت به تمرینات برگشته‌اند/ با هیچ بازیکنی مشکل ندارم

20:13 - 10 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۱۹۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌توان ضمانت قطعی داد که مدال طلای بازی‌های آسیایی برای والیبال ایران است.

به گزارش گروه ورزشی ،‌ ایگور کولاکوویچ ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان تمرین تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی، در جمع خبرنگاران صحبت‌های زیر را انجام داد.

*روند تمرینات به خوبی پیش می‌رود، هرچند امروز 6 بازیکن در تمرین غایب بودند. تیم با مصدومیت‌هایی مواجه است، اما تلاش می‌کنیم تا غیبت نفرات تاثیری بر روند تیمی ما نداشته باشد.

*فائزی از ناحیه انگشت آسیب دیدگی داشت، علی شفیعی به دلیل کسالت غایب بود و عبادی‌پور هم از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد و به او استراحت دادیم. همچنین میثم صالحی مصدومیت کهنه‌ای داشته که دوباره تشدید شده و به همین دلیل امروز در تمرین حاضر نبود.

*برای من مهم بود که سه مهره اصلی تیمم یعنی موسوی، معروف و غفور با قدرت به تمرینات برگشته‌اند.

*ژاپن در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و توانسته تیم ایران و تیم های قدرتمتد را شکست دهد. به همین دلیل نمی‌توان ضمانت قطعی داد که مدال طلای بازی‌های آسیایی برای والیبال ایران است. ضمانتی که من می‌توانم به شما بدهم این است که حتما در این مسابقات تمام تلاش خود را به کار ببریم که سکوی نخست را تصاحب کنیم.

*تیمی را دست کم نمی‌گیریم. مالزی و ... تیم هایی هستند که شاید قدرتمند نباشند اما قطعا حریفان قابل احترامی برای ما به شمار می‌روند.

*توانمندی امیرحسین اسفندیار را باور دارم اما کدام بازیکن را برای دعوت کردن اسفندیار خط بزنم؟ من به بازیکنانی که در اختیار دارم کاملا ایمان دارم و می دانم که شایسته حضور در ترکیب تیم ملی هستند.با اسفندیار و هیچ بازیکنی مشکل ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *