وزیر کشور: تمدید گذرنامه در مرزها، امکان‌پذیر نیست

18:20 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۹۳۹۶
وزیر کشور با بیان اینکه با برگه تردد با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم، تاکید کرد: کار تمدید گذرنامه در مرزها، باتوجه به شلوغی آن، امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی در اظهاراتی پس از نشست کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، با تاکید بر اینکه این کمیته یکی از کمیته‌های فعال ستاد اربعین است، افزود: در این کمیته موضوعات مختلف فرهنگی بحث و گفت وگو می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: کمیته فرهنگی با استفاده از همه ظرفیت‌های هنری، تهیه کتاب و مقالات و پیش بینی مراسمات، همایش‌ها و فراهم کردن زمینه گسترده برای فعالیت فرهنگی فراهم کرده و کارهای ارزشمندی انجام می‌شود. 

وی اظهار کرد: در اربعین که خود واقعه بزرگ فرهنگی است با کمک فعالیت‌های فرهنگی بخشی از این ظرفیت بزرگ به نمایش در بیاید و زوار بتوانند از این خدمات فرهنگی گسترده پیش‌بینی شده بهره ببرند.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به مهلت گذرنامه‌ها که پیشتر گفته شده بود گذرنامه‌های دارای اعتبار یک ماهه، در مرز مهر اعتبار می‌خورد، افزود: ستاد اربعین روی موضوع برگ گذر مرزی یا گذرنامه اختصاصی با دولت عراق مشغول مذاکره است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی گفت: زائران باید قبل از مرز گذرنامه خود را تمدید کنند چون سر مرز این کار انجام شدنی نیست و کسانی که فرصت ندارند باید زودتر به اداره گذرنامه مراجعه کنند.

وزیر کشور گفت: گذرنامه باید اعتبار کافی داشته باشد و این اعتبار در مرز شدنی نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *