«مظلوم» مثل نوجوانان و جوانان والیبالیست/ وزیر ورزش فقط دنبال معافیت فوتبالیست‌ها است؟

12:05 - 09 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
در حالی که تیم‌های والیبال نوجوانان و جوانان ایران عملکرد درخشانی در میادین آسیایی و جهانی داشتند اما تا الان اقدامی برای معافیت این بازیکنان انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های رده پایه والیبال ایران در چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و توانستند قهرمانی‌های بی‌شماری را در میادین آسیایی و جهانی کسب کنند. تیم والیبال نوجوانان بر سکوی نخست جهان ایستاد و شاگردان عطایی هم موفق شدند قهرمان آسیا شوند اما با این حال سلطانی‌فر که به دنبال معافیت بازیکنان مشمول تیم ملی فوتبال بود هیچ کاری برای معافیت بازیکنان این تیم‌ها انجام نداده است.

این بازیکنان به لحاظ کیفی سطح بسیار بالایی دارند و تعدادی از آنها در ترکیب تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها حاضر شدند و توانستند عملکرد درخشانی هم داشته باشند و فاصله گرفتن آنها از والیبال می‌تواند در سطح کیفی‌شان تاثیر منفی داشته باشد. بنابراین ضروری است که به این بازیکنان نخبه که شاید در دنیا هم کم‌نظیر باشند توجه بیشتری شود.

داورزنی هم که زمانی در والیبال حضور داشت کاری برای معافیت بازیکنان نوجوان و جوان والیبالیست انجام نداد در حالی که انتظار می رفت حداقل وی برای معافیت این بازیکنان حرکتی انجام دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *