رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برخورد سریع با سایت‌های دانلود غیرقانونی

8:29 - 08 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۲۶۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دبیرکل ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصریگفت: پس از ثبت شکایت صاحبان آثار و بلافاصله بعد از معرفی سایت‌های غیرمجاز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با سایت‌های متخلف برخورد شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، نشست مشترک دبیرکل ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری با فعالان کارخانجات تکثیر، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان حوزه نمایش خانگی، پیرامون بررسی مشکلات این صنعت برگزار و پیشنهاداتی برای هر چه بهتر شدن این بخش ارائه شد.

مهدی یزدانی دبیرکل ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری در این نشست گفت: با کنترل بیشتر شبکه‌های توزیع غیرمجاز و ارائه مشوق های لازم و از سوی سازمان سینمایی، فروش اقتصادی مناسب و نهایتا به نفع سینمای ملی بوجود خواهد آمد.

یزدانی با اشاره به درخواست برخورد جدی و فوری با متخلفین شبکه نمایش خانگی در فضای مجازی گفت: ساز و کاری فراهم شده که پس از ثبت شکایت صاحبان آثار و بلافاصله بعد از معرفی سایت‌های غیرمجاز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با سایت‌های متخلف برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت سرمایه گذاری شبکه نمایش خانگی از اهداف و وظایف اساسی ستاد صیانت است، ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دقیقه برنامه در حوزه نمایش خانگی تولید شده است برای کلیه تولیدکنندگان محتوا تسهیلاتی در نظر گرفته شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

یزدانی با تاکید بر اینکه حسب قانون مسئولیت نظارت بر محتوای تصویری به عهده وزارت ارشاد است این آمادگی وجود دارد جهت تسریع در صدور مجوزها با همکاری فعالین حوزه نمایش خانگی بیش از پیش تعامل به وجود آید.

وی ادامه داد: ارائه راهکار برای استفاده از محصولات روز دنیا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید توسط کارشناسان این حوزه به آن پرداخته شود.

در این جلسه نادر معماری مدیر امور استانهاى ستاد صیانت، حسین معماری مدیر پخش دنیاى هنر، مجید محسنی مدیر عامل هنر اول، جواد انصاری مدیرعامل پرتو آبى، حسین حاجی‌بیگی مدیر فروش شرکت هنر اول، صادق یاری مدیر پخش سرو رسانه پارسیان، علیرضا بیزه و حمیدرضا جبینی مدیرعامل گلرنگ رسانه حضور داشتند.


برچسب ها: ستاد صیانت آثار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *