نیروهای نظامی ایران به تهدیدات علیه این کشور پاسخ خواهند داد

15:36 - 07 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۱۶۰
خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشته است که نیروهای نظامی ایران به هر تهدیدی علیه این کشور پاسخ خواهند داد.
با تمام توانایی خود از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کردبه گزارش گروه بین الملل ،خبرگزاری اسپوتنیک روز یکشنبه در گزارشی نوشته است که آمریکا فشار زیادی بر کشور‌های مختلف برای توقف فعالیت‌های تجاری با ایران وارد می‌کند. این فشار‌ها در چارچوب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران است که از نوامبر سال جاری اجرایی خواهند شد.

اسپوتنیک در این گزارش به نقل از سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  می‎نویسد: ایران به اقدامات آسیب رسان از سوی هر کشوری پاسخ مناسب خواهد داد.

در ادامه این گزارش به نقل از سردار جوانی آمده است : «اگر کشوری درصدد به خطر انداختن منافع جمهوری اسلامی ایران باشد، ایران نیز با ظرفیت‌هایی که دارد منافع آن کشور را دچار مخاطره خواهد کرد.»

به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیشتر گفته بود نیرو‌های نظامی کشور، به هرگونه تهدید در هر سطحی پاسخ دندان شکنی خواهند داد.

اواخر ماه گذشته یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفته بود که کشور‌های خریدار نفت ایران باید میزان واردات خود را تا ۴ نوامبر، زمان اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران، به صفر برسانند.

سوم جولای رئیس جمهور ایران نیز در پاسخ به این تهدید واشنگتن گفت که آمریکا هرگز نمی‌تواند چنین کاری کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *