قیمت سکه قصد توقف ندارد/سکه امامی پیشتاز میدان + نمودار

4:00 - 06 مرداد 1397
کد خبر: ۴۳۹۵۷۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۲۴ هزار و ۹۳۰ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۲۷۱ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۳۱۸ هزار تومانی داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با افزایش قیمت پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که ابتدا هفته به رقم ۲۵۲ هزار و ۲۲۰ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم ۲۶۷ هزار و ۹۲۰ تومان رسید، در ادامه افزایش قیمت در سومین روز از هفته به رقم ۲۷۵ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

پس از آن قیمت طلا روند نزولی به خود گرفت به گونه‌ای که در چهارمین روز با کاهش قیمت در مقایسه با روز گذشته خود معامله شد و به رقم ۲۶۹ هزار و ۳۱۰ تومان بازگشت.

در روز چهارشنبه به رقم ۲۶۸ هزار و ۷۳۰ تومان خرید و فروش شد و در نهایت در آخرین روز از هفته با اوج گیری قیمت در رقم ۲۷۷ هزار و ۱۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت که این بیشترین رقم طی هفته گذشته بوده است.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش ۲۴ هزار و ۹۳۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

 

قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند صعودی در مبلغ ۳ میلیون و ۱۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

پس از آن قیمت سکه بهار آزادی در تاریخ یکم مرداد ماه با جهش قیمت در رنج قیمتی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شد و در ادامه همین روند در دومین روز از مرداد ماه به قیمت ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که این رقم بیشترین میزان به ثبت رسیده در هفته گذشته بوده است.

سیر صعودی قیمت سکه از روز چهارشنبه تغییر جهت داد و نزولی شد به گونه‌ای که در سومین روز از مرداد ماه در قیمت ۳ میلیون و ۲۲۱ هزار تومان و در آخرین روز از هفته به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش ۲۷۱ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

 

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

 

بررسی رفتار قیمت سکه امامی طی هفته گذشته نشان دهنده رشد قیمت بوده است، هر عدد سکه امامی در ابتدا هفته گذشته به قیمت ۳ میلیون و ۱۵۷ هزار تومان فروخته شد، در آخرین روز از تیر ماه با افزایش قیمت به رقم ۳ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و در ادامه همین روند در روز دو شنبه به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و در نهایت در اواسط هفته با اوج گیری مجدد به رقم ۳ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان رسید.

پس از آن شیب قیمت سکه به مدت یک روز نزولی شد، به گونه‌ای که در تاریخ سوم مرداد ماه به بازه قیمتی ۳ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان معامله بازگشت و در پنج شنبه آخرین روز از هفته با رشد دو باره به قیمت ۳ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان رسید که این رقم بیشترین میزان ثبت شده برای سکه طرح امامی است.  

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۳۱۸ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

 

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *