رئیس حوزه قضایی الموت شرقی: خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای پیچ بن با دادخواهی اشخاص حقیقی اجرا شد

11:35 - 06 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۶۱۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حوزه قضایی الموت شرقی استان قزوین گفت: حکم  قطعی خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای پیچ بن در بخش الموت شرقی استان قزوین با دادخواهی اشخاص حقیقی اجرا شد.

خبرگزاری میزان - رضا محمدی دستجردکی، اظهارکرد: در سال‌های گذشته با طرح دعوی توسط تعدادی از اهالی روستای ورک از توابع بخش الموت شرقی شهرستان قزوین در مراجع قضایی، بعد از رسیدگی در دادگاه بخش الموت شرقی رای بدوی مبنی بر خلع ید مشاعی سیزده واحد مسکونی در روستای پیچ بن صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه به اعتراض خواندگان، رای صادر شده جهت بررسی مجدد به شعبات تجدید نظر استان قزوین ارجاع و در نهایت رای بدوی سال 1399 عیناّ تایید شد.

محمدی دستجردکی، اضافه کرد: با توجه به درخواست های مردمی، دستگاه قضایی استان با برگزاری جلساتی با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین، امام جمعه بخش الموت شرقی و مسئولان استانی در این بخش در تلاش بود تا صلح و سازش را بین طرفین برقرا کند.

رئیس حوزه قضایی بخش الموت شرقی، اذعان کرد: پیرو جلسات برگزار شده طرفین دعوی از روستای «ورک و پیچ بین» حاضر به صلح و توافق نبوده و با توجه به اصرار محکوم لهم بر اجرای حکم؛ حکم قطعی در «تاریخ سوم مرداد سال جاری» پس از چند مرحله تاخیر و توقف با خلع ید 8 واحد مسکونی از 13 واحد مورد نظر با حضور مراجع قضایی و انتظامی به اجرا در آمد و ما بقی واحد ها نیز با استمهال محکوم لهم به موعد دیگری موکول شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری خلع ید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *