پایگاه‎های استراتژیک ابوظبی و ریاض در تیررس نیروهای یمنی قرار دارند

10:04 - 28 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۴۵۷
سخنگوی نیروی هوایی ارتش و کمیته‎های مردمی یمن اعلام کرد که اکنون پایگاه‎های استراتژیک شهرهای ابوظبی و ریاض در تیررس نیروهای این کشور قرار گرفته است.

پایگاه‎های استراتژیک ابوظبی و ریاض در تیررس نیروهای یمنی قرار داردبه گزارش گروه بین الملل ، عبدالله الجفری، سخنگوی نیروی هوایی ارتش و کمیته‎های مردمی یمن می‎گوید که اهداف حیاتی در کشورهای متجاوز به یمن بیشتر از هر زمانی در دسترس قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در این کشورها باید این اظهارات را جدی بگیرند تصریح کرد که عملیات آینده ما بسیار دردناکتر و مرگبارتر از عملیات نیروی هوایی یمن علیه پالایشگاه شرکت آرامکو در ریاض خواهد بود.

این مقام نظامی یمن با تاکید بر اینکه امروز کشورهای متجاوز در تیررس یگان پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‎های مردمی قرار گرفته‎اند اظهار داشت که پایگاه‎های اشغالگران در مناطق جنوبی یا مواضع استراتژیک آنها در ابوظبی و ریاض در تیررس و زیر آتش نیروهای یمنی قرار گرفته است.

الجفری در بخش دیگری افزود که امروز جنگ، جنگی فرسایشی و اقتصادی است.

وی افزود که نیرو‌های یمنی در اواخر سال ۲۰۱۷ نیز تاسیسات هسته‎ای امارات را در ابوظبی با موشک بالستیک هدف قرار دادند که آن‌ها با وجود انتشار خبر این اقدام در رسانه‎های جهانی دست به سانسور آن زدند.

منابع یمنی چهارشنبه شب از عملیات موفق پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمیدر هدف قرار دادن پالایشگاه آرامکو در پایتخت عربستان خبر دادند.

شرکت ملی نفت عربستان سعودی به وقوع آتش سوزی در پالایشگاه ریاض اعتراف کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *