تقدیر وزیر ورزش از فغانی و تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه

18:59 - 27 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم تا آخرین لحظه باز‌ی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، نام ایران در این رقابت‌ها طنین‌انداز بود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا فغانی که در جلسه مشترک روسای‌ فدراسیون‌ها سخن می‌گفت، اظهار داشت: از وظیفه‌ی سنگین مسوولان، برنامه‌ریزان و سیاستگذاران حوزه ورزش یاد کرد و توضیح داد: در ایام برگزار‌ی جام جهانی شاهد بودیم که مردم با موفقیت‌های ورزشکاران مان خوشحالی کردند و با ناراحتی هایشان اشک ریختند واقعیت این است آنچه که در سطح جامعه در حوزه ورزش رخ می‌دهدحاصل اقداماتی است که از سوی شما برای آماده سازی تیم‌های ورزشی انجام شده است.

او اضافه کرد: اینگونه می‌توان عنوان کرد که شما مسؤلان علاوه بر وظیفه‌ سنگینی که برعهده دارید افرادی تاثیر گذار در کشور هستید.

داور عزامی کشورمان به بازی‌های جام جهانی در ادامه افزود: بسیار خوشحالیم که مردم و مسوولان در رقابت‌های ۲۰۱۸ روسیه دو تیم از کشورمان (اعضای تیم ملی و تیم داوری) را پذیرفتند و در تمامی برنامه‌ها که توسط ریاست محترم جمهور، وزیر محترم ورزش و جوانان و مسوولان برگزار شد نام تیم داوری هم لحاظ می‌شد و خدا را شاکریم که سربلند از این آزمون بیرون آمدیم.

فغانی ادامه داد: همگان این باور را داشتند که تیم داوری ایران می‌بایست رقابت‌های فینال را قضاوت می‌کرد، اما ما معتقدیم آنچه که خواست خداوند است در روسیه اتفاق افتاد و خداوند را شاکریم که توانستیم وظیفه‌ای که بر عهده مان گذاشته شده بود را به خوبی انجام دهیم و سربلند بیرون بیاییم.

او گفت: آنچه که باعث خرسندی است این است که تا آخرین روز رقابت‌های جام‌جهانی نام ایران در روسیه طنین‌انداز بود و من امیدوارم مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *