همه چیز درباره Seetroen ؛ عینک مخصوص سیتروئن +عکس

18:14 - 27 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۳۹۸
بیشترین افرادی که بر اثر تکان های خودرو دچار مشکل می‌شوند، کودکان هستند. این موضوع ممکن است برای خانواده ها دردسر ساز شود. سیتروئن که به حلال مشکلات معروف است، عینکی برای این افراد طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، تکان‌های خودرو می‌تواند برای کودکان مشکلاتی مانند سرگیجه، تهوع یا سردرد ایجاد کند. حال شرکت سیتروئن برای رفع این مشکل یک عینک ساخته است. این عینک از چهار دایره که با مایعات رنگی پر شده اند، تشکیل شده است. این مایعات باعث به وجود آمدن خط افقی پایدار شده و نشانه های بیماری را از بین می‌برد. به گفته سیتروئن از هر سه نفر، یک نفر از این مشکل رنج برده و هنگام حرکت اتوبوس و یا خودرو دچار نشانه های این بیماری می‌شود.

همه چیز درباره Seetroen ؛ عینک مخصوص سیتروئن +عکس

سیتروئن می‌گوید این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که گوش داخلی، چشم و عصب ها پیام هایی ناهماهنگ درباره محل بدن در فضا به مغز ارسال می‌کنند. با ساخت خط افقی غیرواقعی، این پیام ها هماهنگ می‌شوند. بعد از 10 دقیقه می‌توانید عینک را کنار گذاشته و از مسیر لذت ببرید.

این تکنولوژی توسط شرکتی فرانسوی به نام بوردینگ رینگ توسعه یافته و اثربخشی آن 95 درصد گزارش شده است. در ابتدا این عینک برای کسانی طراحی شده بود که دریا زده می‌شوند.

این عینک Seetroen نامگذاری شده است.

منبع: خودروکار

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *