هدیه عجیب رئیس به کارمند جوان در روز اول کاری!+عکس

17:19 - 27 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۳۷۷
یک پسرجوان در ایالت آلاباما با پیدا کردن نقض فنی خودرو اش مجبور شد با پای پیاده با طی کردن ۳۲ کیلومتر مسیر به محل کارش برسد تا در اولین روز کاری اش تاخیر نداشته باشد. رئیس این پسر جوان به عنوان تشکر خودرو خود را به او هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی  یک پسر جوان در ایالت آلابامای آمریکا که به خاطر نقض فنی در ماشینش ایجاد شده بود برای اینکه دراولین روز کاری اش تاخیر نکند تصمیم می‌گیرد کل مسیر تا محل کارش را پیاده طی کند.

تتتااللسبیبللیشیلتمنالبیب

آنطور که روزنامه پستای ترکیه نوشته است، نکته جالب توجه این است، «والتر کار» کل شب  را در راه بوده و ۳۲ کیلومتر مسیر طی کرده است.

والتر کار پسر ۲۰ ساله قرار بود در یک شرکت حمل و نقل مشغول به کار شود. رئیس این شرکت با شنیدن اینکه والتر یک شب کامل پیاده در راه بوده تا دیر به محل کارش نرسد، به عنوان تشکر خودرو خود را به او هدیه می‌دهد. اقدام والتر موجب شد از طرف کاربران شبکه های اجتماعی  نیز مورد تقدیر قرار بگیرد واین مساله بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

در این گزارش می‌توانید عکس‌های مربوط به هدیه گرفتن والتر از رئیسش را مشاهده کنید.

تتتااللسبیبللیشیلتمنالبیب

تتتااللسبیبللیشیلتمنالبیب

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *