از انتشار فیلم کذب در صفحه شخصی آقای بازیگر تا رسوایی ضد انقلاب در ماجرای قتل مریم فرجی

14:53 - 27 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۲۸۸
خبرگزاری میزان-در این ویدئو، یکی از چهره‌های دنیای بازیگری که در صفحه مجازی اش، تعداد زیادی دنبال کننده دارد فیلمی منتشر می‌کند را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌‌ای ، یکی از چهره‌های شناخته شده دنیای بازیگری که در صفحه مجازی اش، تعداد زیادی دنبال کننده دارد فیلمی منتشر می‌کند و می‌نویسد در استان سیستان و بلوچستان دوقلو‌های زاهدانی گم می‌شوند و بعد از یک هفته بدون قلب و کلیه پیدایشان می‌کنند.

این بازیگر در ادامه توضیحات خود به مردم می‌گوید امنیت جانی در حد زیر صفر است، مراقب باشید.

بازتاب این فیلم در صفحه مجازی این سلبریتی باعث می‌شود اظهارنظر‌های گوناگون کاربران که اغلب شان از ترس، دلهره و نگرانی حکایت دارد، اوج بگیرد.

اما شاید برای دنبال کنندگانی که اخبار منتشر شده در این گونه صفحات را پیگیری و اصولا به آن به چشم یک منبع موثق نگاه می‌کنند، کذب بودن این خبر محل تامل باشد.

موضوع دیگری که در روزهای اخیر در فضای مجازی به آن پرداخته شد و حاشیه های فراوانی داشت، ماجرای قتل فردی به نام مریم فرجی بود که رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی سعی داشتند یک پرونده جنایی را به دروغ موضوعی امنیتی جلوه دهند که در این پروژه شکست خوردند. ماجرای متوهمانه کشته شدن خانمی به نام فرجی در زندان و سپس به قتل رسیدن وی توسط نیروهای امنیتی به خوبی پشت پرده جریانات بی ابروی ضد انقلاب را رونمایی کرد در این پروژه از بی بی سی تا جاعل نیوز و صدای امریکا نفش افرینی ویژه ای داشتند ولی با اطلاع رسانی به موقع مقام قضایی در همان ابتدا ناکام ماندند.

 

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/1714459_967.mp4']

 

داغ‌های مجازی + فیلم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *