بهترین نقش زندگی مخاطبان را در قسمت پایانی غافلگیر می‌کند/از صدا و سیما بابت ساعت پخش سریال تشکر می‌کنم

21:40 - 27 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۲۴۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نویسنده و کارگردان تلویزیون گفت: قصه "بهترین نقش زندگی" به شکلی نوشته شده است که همه چیز در قسمت پایانی به شکل غافلگیرکننده معلوم می‌شود و نمی‌توان برای آن تا پیش از پخش قسمت پایانی پیامی قائل شد.

محسن دامادی نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره درصد رضایت مردم از سریال "بهترین نقش زندگی" گفت: هنوز زود است که بتوانم درباره استقبال مخاطب از سریال بهترین نقش زندگی آمار درستی بدهم اما اکثر خانواده هایی که در نزدیکی من هستند از مجموعه راضی هستند.

وی در همین راستا افزود: اگر خانواده‌های عوامل سریال و همکارانم را یک جامعه آماری کوچک در نظر بگیریم می‌توانیم بگوییم که مردم نیز از سریال "بهترین نقش زندگی" رضایت دارند.

این کارگردان درباره تعامل عوامل سریال "بهترین نقش زندگی" در زمان تولید اظهار کرد: تعامل عوامل در تولید سریال با هم بسیار خوب بود. آنها با تمام توان مقابل دوربین حاضر شدند و عاشقانه باعث شدند سریال "بهترین نقش زندگی" را به موقع و در زمان تعیین شده به پخش در تلویزیون برسانم.

 دامادی با اشاره به پیش تولید طولانی سریال "بهترین نقش زندگی" افزود: برای این که عوامل سریال بهترین نقش زندگی را گرد هم آوریم و قرارداد همکاری با آنها منعقد کنیم زمان زیادی صرف شد. هماهنگی و رضایت عوامل یک اثر و چگوگی انتخاب آنها در موفقیت یک اثر بسیار مهم است.

این کارگردان درباره چگونگی پایان سریال "بهترین نقش زندگی" و پیام آن برای مخاطبان بیان کرد: قصه "بهترین نقش زندگی" به شکلی نوشته شده است که همه چیز در قسمت پایانی به شکل غافلگیرکننده معلوم شود و نمی‌توان برای آن تا پیش از پخش قسمت پایانی پیامی قائل شد. برای برخی دوستان جالب است که قصه جذابیت دارد و در همان آغاز پخش مخاطب را با خود همراه می‎کند.

وی درباره پیش بینی‌ از استقبال مخاطبان نسبت به سریال "بهترین نقش زندگی" توضیح داد: سریال "بهترین نقش زندگی" قطعاً مخاطب خواهد داشت و اگر کسی زمان تماشای اثر را داشته باشد قطعاً تا پایان آن را دنبال خواهد کرد.

دامادی خاطرنشان کرد: ساعت پخش "بهترین نقش زندگی" ساعت 21:00 است که بهترین زمان پخش را در اختیار دارد و از این نظر باید از مدیران سازمان صدا و سیما به ویژه مدیر شبکه سوم تشکر کنم.

 

 


برچسب ها: تلویزیون سریال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *