سعی کردیم در برنامه پایش به نیاز‌های مردم پاسخ دهیم/برنامه‌ای که توانست با مخاطب عام ارتباط برقرار کند

11:00 - 27 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۱۶۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مجری برنامه "پایش" گفت: خوشبختانه پایش توانست با مخاطب عام ارتباط برقرار کند. شاید هیچ برنامه اقتصادی تا امروز به این حد از موفقیت نرسیده است. برنامه ای که با مردم ارتباط برقرار کرده و جذابیت‌هایی در حوزه کسب و کار ایجاد کند.

کیاداوود اسفندیاری مجری تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره ادامه روند ساخت و پخش برنامه "پایش" گفت: برنامه پایش به دلیل شفافیت در طرح موضوعات جامعه به مدت چند سال آن هم بدون توقف توانست تولید و پخش خود را در تلویزیون ادامه دهد و خوشبختانه امروز در بین مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

وی با اشاره به موضوعات روز جامعه افزود: امروز همه خواهان انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی هستند و خوشبختانه ما پیش از حرکت جمعی در مسیر خواسته عمومی جامعه حرکت خود را آغاز کرده بودیم. همین هم حرکت در نهایت منجر شد تا شفافیت در شرح برخی مسائل به خواسته عمومی جامعه مبدل گردد.

تیتر

وی در همین راستا افزود: تبدیل شدن کارآفرینان به قهرمان از مواردی بود که چند سالی است برنامه "پایش" روی آن کار کرده و به جای خوبی رسیده است. علاوه بر پرداختن به مسأله کارآفرینی پایش طی چند سال گذشته در صدد پیگیری مشکلات تولید کنندگان، رفع موانع کسب و کار، سرمایه گذاری و تولید و مسائلی این چنین است. البته در خصوص این موارد هنوز هدف اصلی ما محقق نشده است.

این مجری درباره تیم تولید و پژوهش برنامه "پایش" اظهار کرد: هسته اصلی تیم برنامه پایش را "سید امیر سیاح" که یکی از مدیران شبکه یک است در کنار "توحید آتشبار" نویسنده و محقق برنامه (که از ابتدای پایش کنار ما بوده) تشکیل داده است.

وی در همین راستا ادامه داد: پایش از سال 91 آغاز به کار کرد و طی این 6 سال گذشته گروه با مدیریت سیاح و آتشبار روی بحث های محتوایی کار می‌کنند. خوشبختانه آنچه باعث رشد ما شده وجود دغدغه های مشترک در میان اعضای گروه سازنده پایش است. این همکاری گروهی از ابتدا تا امروز با وجود تمام سختی‌ها و فراز و نشیب‎هایش ادامه داشته و توانستیم این برنامه را برای مخاطبان روی آنتن داشته باشیم.

اسفندیاری ادامه داد: در زمینه موضوعاتی که در برنامه "پایش" به آن پرداختیم از جمله مبارزه با فساد، شفافیت، تولید و مسائلی از این دست، توانستیم تاثیر خوبی روی تصمیم گیران کشور بگذاریم، به عنوان منتقل کننده خواسته‌های افکار عمومی نقش خود را ایفا کنیم و در مواقعی که لازم بوده فشار خود را بیاوریم تا نتیجه را به نفع مبارزه با فساد، شفافیت و موانع تولید تغییر دهیم. اگر تعداد برنامه‌های بیشتری در این حوزه تولید می‌شد بالطبع نتیجه بسیار بهتری به دست می‌آمد.

وی با اشاره موفقیت "برنامه پایش" بیان کرد: خوشبختانه پایش توانست با مخاطب عام ارتباط برقرار کند. شاید هیچ برنامه اقتصادی تا امروز به این حد از موفقیت نرسیده است. برنامه ای که با مردم ارتباط برقرار کرده و جذابیت‌هایی در حوزه کسب و کار ایجاد کند.

تیتر
مجری برنامه "پایش" درباره تغییر در ادامه این برنامه خاطرنشان کرد: قطعاً وقتی نیاز یک کشور به برخی موضوعات بیشتر شود در آن حوزه باید برنامه سازی بیشتری صورت گیرد. به عنوان نمونه با فرارسیدن جام جهانی و نیاز مردم به دیدن فوتبال تولید برنامه های ورزشی بیشتر از زمانهای معمول قوت گرفت. برآورد من این است که هم اکنون مسئله مهم کشور ما موضوع معیشت مردم، اقتصاد و کسب و کار است. با توجه به همین مسائل باید تغییراتی در برنامه پایش صورت گیرد. البته این تغییرات تا حدودی رخ داده است. در خصوص زمان پخش پایش این را یادآور شوم که این برنامه علاوه بر یکشنبه ها، سه شنبه ها نیز روی آنتن خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *