سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد/ تأکید محمد شریعتمداری بر اطلاع رسانی دستاورد‌های صنعتی و تولیدی به مردم

20:39 - 26 تير 1397
کد خبر: ۴۳۷۱۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
محمد شریعتمداری در حکمی پیام برازجانی را به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: باید دستاورد‌های صنعتی و تولیدی به مردم اطلاع رسانی شود و همه رسانه‌ها هم می‌تواند در این زمینه همراهی مناسبی داشته باشد.

محمد شریعتمداری با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان چهره یک سازمان است، افزود: مرکز ارتباطات زبان وزارت صمت است و از این ظرفیت باید به شایستگی استفاده جدی شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر در عرصه بین الملل و فشار‌های وارد بر مردم کشور گفت: به دلیل اینکه این فشار‌ها در برهه زمانی خاص با استفاده از ابزار‌های خاص این زمان به وقوع پیوسته است کمی با تحولات از شروع انقلاب تاکنون تفاوت ماهوی دارد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه با وجود پیچیدگی این تهدیدات، اما قوت و قدرت ما هم افزون شده است، اضافه کرد: حضور گسترده و همراهی ویژه مردم با نظام و انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز در زمینه ارتباطات با مردم و نسل جوانی که انقلاب و جنگ را ندیده اند ارتباط ما کامل و جامع نیست، یادآور شد: همه دارایی‌های نظام بر اساس آنچه که امام (ره) و حکومت محور قرار دادند تکیه بر مردم به عنوان سرمایه عظیم کشور است. در این زمینه باید ارتباط شفاف با مردم را سرلوحه قرار دهیم و نواقص را برطرف سازیم و برای تامین منافع و حل مشکلات مردم حرکت کرد.

شریعتمداری با تاکید بر ضرورت نظام کارآمد و انتقال اطلاعات به مردم، افزود: با مردم باید با شفافیت و صداقت گفتگو کنیم و برای تحقق ارتباط کامل باید شناخت کاملی از مطالبات آن‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم زمانی دستاورد دولت و رساندن تورم به زیر ۱۰ درصد را احساس می‌کنند که ما در زمینه انتقال شفاف اطلاعات درست عمل کنیم و با اینکه اقدامات بسیار بزرگی انجام شده، اما نتوانستیم آن را به مردم اطلاع دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی وفاق ملی را در حال شکل گیری دانست و گفت: سران سه قوا و گروه‌های اجتماعی ارتباط نزدیکتری برقرار کرده اند و در این شرایط که تهدید‌های خارجی شکل گرفته است می‌تواند به یک فرصت برای تجمیع نیرو‌های معتقد به نظام اسلامی تبدیل شود.

شریعتمداری با اعلام اینکه بالابردن سطح زندگی مادی و معنوی مردم هدف مشترک همه خدمتگزاران است، گفت: با رفتار همراه کرامت و توان افزایی نیرو‌ها می‌توانیم امید و نشاط را در حوزه تولید ایجاد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *