رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: معاضدت و حمایت‌های قضایی از خانواده شهدا و ایثارگران تقویت شود

14:11 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۰۰۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: خانواده معظم شهداء یادگاران شهدا و نور چشم همه ملت ایران هستند و هر چقدر به آنها خدمت کنیم باز هم کم هست.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی، در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: خانواده معظم شهداء یادگاران شهدا و نور چشم همه ملت ایران هستند و هر چقدر به آنها خدمت کنیم باز هم کم هست.

عتباتی افزود: همه ملت ایران در مقابل خانواده های معظم شهداء و ایثارگران دین دارند و باید دین خود را ادا کنند، طبیعتاً دستگاه قضایی هم مدیون شهداء و ایثارگران هست.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد، به منظور برقراری ارتباط بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ارائه خدمات معاضدتی و حقوقی شایسته به خانواده معظم شهداء و ایثارگران، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان به این امر اختصاص پیدا کرد و مقرر شد حمایت ها و معاضدت های قضایی مورد نیاز این خانواده های گرانقدر از طریق این معاونت معمول شود.

در ادامه دیدار فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم به همکاری های دوجانبه در راستای تسهیل امور خانواده های مکرم شهداء تاکید و از تشکیل دفتری در معاونت دادگستری استان برای حمایت‌ها و معاضدت های حقوقی و قضایی از این خانواده‌ها استقبال و ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: خانواده شهدا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *