تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

15:07 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۴۴۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طی نامه‌ای از معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طی نامه‌ای از معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تشکر و قدردانی کرد.

وی در این نامه خطاب به حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:
پس از حمد خدا و صلوات بر محمد و آل محمد، همانگونه که استحضار دارید، به منظور تقویت بازارهای داخلی، منطقه‌ای بین‌المللی کالاها و خدمات صاحبان صنایع و دست اندرکاران محصولات ایرانی از سال 1397 با همکاری خب آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت فکری، مرکزی مالکیت فکری جمهوری اسلامی ایران و ذینفعان داخلی، پروژه "توانمندسازی محیط کسب و کار از طریق برندسازی و طرح‌ها" آغاز به کار نمود و در این پروژه سه کالای؛ فرش دستباف، پسته و زعفران به عنوان کالاهای مهم استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد.

بختیاری در این نامه افزود: در خصوص فرش ایرانی با همت و تلاش‌های انجام شده "علامت جمعی احسان" برای کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌ریزی و اجرا شده و هم‌اکنون برند احسان نه تنها برای فرش بلکه برای سایر تولیدات و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز مالکیت فکری به ثبت رسیده و نسبت به ثبت جهانی آن نیز اقدام شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: علی هذا ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های جنابعالی و همکاران آن مرکز برای تحقق این مهم، موجب امتنان است، مراتب قدردانی و تشکر کمیته امداد امام خمینی (ره) را از تلاش‌های ارزنده سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) به طریق مقتضی به اطلاع مدیر کل آن سازمان و همکاران ایشان برسانید. امیدوارم آموزش و کمک‌های فنی سازمان جهانی مالکیت معنوی جهت ارتقاء دانش تولیدکنندگان و ذینفعان ایرانی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) در آینده نیز همچنان ادامه یابد. ان شاء ا…

انتهای پیام/


برچسب ها: کمیته امداد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *