شرکت‌های وارد کننده دارویی پروفرم‌های خود را با ارز کشور مبدا ارائه کنند/ راه اندازی نرم افزار TTAC به منظور استعلام اصالت کالا‌های سلامت محور

15:57 - 24 تير 1397
کد خبر: ۴۳۶۴۳۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: به وسیله نرم افزار TTAC می‌توان اصالت کالا‌های آرایشی، بهداشتی، دارو و تجهیزات و مکمل‌ها را رهگیری و پیگیری کرد و از قیمت‌های مصوب دارو مطلع شد.

شرکت‌های وارد کننده دارویی پروفرم‌های خود را با ارز کشور مبدا ارائه کنند/ راه اندازی نرم افزار TTAC به منظور استعلام اصالت کالا‌های سلامت محوربه گزارش گروه جامعه ،کیانوش جهانپور با بیان اینکه واردات دارو در اولویت دریافت ارز دولتی است عنوان کرد: ارائه ارز دولتی به شرکت‌های واردکننده دارو تسهیل شده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: نرم افزار TTAC به منظور استعلام اصالت کالا‌های سلامت محور راه اندازی شده است؛ این نرم افزار قابلیت نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه آندروید را دارد.

جهانپور اضافه کرد: رهگیری و پیگیری اصالت کالا‌های آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات و مکمل‌ها از طریق این اپلیکیشن قابل انجام است. همچنین از طریق این نرم افزار می‌توان از قیمت مصوب دارو‌ها مطلع شد و آگاهی از محل نزدیکترین داروخانه نیز از طریق این نرم افزار امکان پذیر شده است.

وی در پایان با توصیه‌ای به شرکت‌های دارویی تاکید کرد: شرکت‌های وارد کننده دارویی پروفرم‌های خود را با ارز کشور مبدا ارائه کنند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *