کسب مدال در بازی‌های آسیایی کار بزرگی است/ به جز ازبکستان، از تمام حریفان شناخت داریم

8:29 - 25 تير 1397
کد خبر: ۴۳۶۴۲۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی بوکس گفت: اگر بتوانیم در بازی‌های آسیایی به مدال برسیم با توجه به اینکه اولین مدال سبک وزن ایران در مسابقات رسمی به دست می‌آید، کار مهم و بزرگی انجام داده‌ایم.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دور جدید اردو‌های تیم ملی بوکس اظهار داشت: از امروز(دوشنبه) اردویی با ۳ نفر اعزامی به جاکارتا و چند حریف تمرینی در ورزشگاه انقلاب برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد حذف اوزان سنگین از بازی‌های آسیایی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای مدال‌آوری روی ۳ وزن سنگین حساب باز می‌کردیم، اما حالا مجبوریم روی ۳ وزنی که تا به حال در آنها مدال‌آوری نداشته‌ایم سرمایه گذاری کنیم.

مربی تیم ملی افزود: در این دوره ما از کسانی باید استفاده کنیم که در اردو‌های گذشته تیم ملی جایی نداشتند، مثل امید احمدی‌صفا که دیدیم در تورنومنت تایلند به خوبی درخشید و فینالیست شد.

مظاهری درباره شناخت از تیم‌های آسیایی گفت: در تورنمنت‌هایی که برگزار کردیم به شناخت خوبی از تمام تیم‌های آسیایی رسیدیم. تنها تیمی که با ترکیب اصلی در رقابت های تدارکاتی حضور نداشت، ازبکستان بود.

وی در خصوص شانس مدال‌آوری نمایندگان کشورمان در جاکارتا تصریح کرد: اگر احمدی‌صفا در روز خوبش باشد و کاظم‌زاده نقص‌های گذشته‌اش را برطرف کند و به حرف مربیان گوش دهد می‌توانند به فکر کسب مدال باشند. شاهین هم بوکسور خوب و جنگنده‌ای است.

مربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در بازی‌های آسیایی به مدال برسیم با توجه به اینکه اولین مدال سبک وزن ایران در مسابقات رسمی به دست می‌آید کار مهم و بزرگی انجام داده‌ایم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *