روی ماندن در لیگ برتر تمرکز کردیم/ انصراف از سوپرجام غیرحرفه‌ای است

12:27 - 24 تير 1397
کد خبر: ۴۳۶۳۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خیلی از داستان سوپرجام اطلاعلی ندارم ولی اگر هر تیمی انصراف دهد، کار غیرحرفه‌ای کرده است.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت این روزهای تیم فوتبال نساجی مازندران اظهارداشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و پس از یک اردوی 6،7 روزه که داشتیم، قرار است به تهران برگردیم و تا اولین بازی در این شهر می‌مانیم.

وی در مورد اینکه کادرفنی تیم فوتبال نساجی از شرایط نقل و انتقالاتی این تیم راضی هستند یا خیر، گفت: ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و البته ما یک تیم لیگ یکی هستیم. 7 سهمیه لیگ برتری داشتیم و موفق شدیم بهترین های لیگ یک را دور هم جمع کنیم. البته ما چند بازیکن دیگر را زیر نظر داریم و در صورت نیاز و توافق آنها را جذب می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی در ارتباط با اینکه هدف این تیم در فصل پیش‌رو لیگ برتر چه رتبه‌ای خواهد بود، تصریح کرد: قطعا هدف ما هم مثل دیگر تیم‌های لیگ یکی ماندن در لیگ است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در این شرایط لیگ برتر که تیم های متمولی حضور دارند و خریدهای بزرگ هم انجام می‌دهند ما تمرکزمان روی ماندن در لیگ است و پس از آن به رتبه های بهتر فکر می‌کنیم.

هاشمی‌نسب در خصوص برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم های استقلال و پرسپولیس و اینکه گفته می شود استقلالی‌ها قصد شرکت در بازی را ندارند، اظهارداشت: اگر استقلال شرکت نکرد بازی را 3 بر صفر به نفع پرسپولیس تمام کنند. به نظرم برگزاری چنین بازی بزرگی پیش از آغاز لیگ برتر جذاب خواهد بود. خیلی از داستان سوپرجام اطلاعلی ندارم ولی اگر هر تیمی انصراف دهد، کار غیرحرفه‌ای کرده است. الکی این بازی را حساس می‌کنند تا تیم‌ها از دربی بترسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *