دستکاری دوربین‌های لباس افسران امکان پذیر نیست/تحویل ۱۸هزار دوربین دیگر به پلیس تا پایان سال

12:03 - 24 تير 1397
کد خبر: ۴۳۶۲۶۰
رییس پلیس پیشگیری ناجا درباره لباس‌های مجهز به دوربین افسران پلیس گفت: این پروژه در تهران، اصفهان و مشهد عملیاتی شده و بیش از پنج هزار دوربین تحویل داده شده و قرار است تا پایان سال ۱۸هزار دوربین دیگر به پلیس تحویل داده شود و این امکانات بعد از مطالعه به دو شکل به صورت عینک مجهز به دوربین و البسه دوربین دار تحویل داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار محمد شرفی در جمع خبرنگاران در حاشیه در چهاردمین نشست تخصصی فرماندهان، مدیران و روسای پلیس پیشگیری سراسر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار میزان درباره تخلفات ماموران کلانتری‌ها گفت: بعد از تشکیل شورای تحول در کلانتری، محور صیانت در کلانتری‌ها ایجاد و سامانه هوشمند در ستاد پلیس پیشگیری تشکیل شد و طبق این سامانه هر فردی که به کلانتری مراجعه کرده، شماره موبایلش ثبت شده و از وی بعد‌ها درباره رفتار ماموران کلانتری پرسش می‌شود. امسال بیش از ۲۵۰۰تماس با شهروندان داشتیم و ۸۷درصد شهروندان از عملکرد و رفتار کارکنان رضایت داشتند و ۱۲درصد هم انتقاد داشتند که انتقاد آن‌ها به خاطر کمبود نیروی انسانی و  خودرو در کلانتری بوده است که این خواسته‌ها در حال پیگیری است.


وی تصریح کرد: سفیران صیانت در کلانتری احیا و راه اندازی شده‌اند و به صورت سیار در کلانتری‌ها حضور دارند ۱۲۵کلانتری مورد نظارت قرار گرفته اند و امکانات مورد نیاز آن‌ها تجهیز شده است و البته مکمل همه این‌ها بخش برون سپاری بخش خصوصی است که هفت نوع فعالیت را در قالب دفاتر پلیس+ ده به بخش خصوصی واگذار کرده ایم.


رییس پلیس پیشگیری ناجا درباره لباس‌های مجهز به دوربین افسران پلیس نیز بیان کرد: این پروژه در تهران، اصفهان و مشهد عملیاتی شده و بیش از پنج هزار دوربین تحویل داده شده و قرار است تا پایان سال  ۱۸هزار دوربین دیگر به پلیس تحویل داده شود و این امکانات بعد از مطالعه به دو شکل به صورت عینک مجهز به دوربین و البسه دوربین دار تحویل داده می‌شوند. دستکاری دوربین‌های لباس افسران امکان پذیر نیست و در صورت اتمام شارژ دوربین باطری‌ها، فقط یک دقیقه قطع ارتباط قابل قبول است.


انتهای پیام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *