با ورود دادگستری استان یزد کارخانه آرمان سنگ میبد پس از ۵ سال تعطیلی احیا شد/ اشتغالزایی برای 14 نفر

12:39 - 26 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۰۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با ورود دستگاه قضایی استان یزد، کارخانه «آرمان سنگ میبد» پس از ۵ سال تعطیلی احیا و برای 14 نفر ایجاد اشتغال شد.

خبرگزاری میزان - با حضور رئیس کل دادگستری و همراهی دادستان عمومی و انقلاب و مدیرکل صمت استان یزد، کارخانه تعطیل شده «آرمان سنگ میبد» پس از 5 سال تعطیلی بازگشایی شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه بازدید از کارخانه «آرمان سنگ  میبد»، اظهارکرد: این کارخانه از سال 1395 به دلیل مشکلات مالی و تملک بانک تعطیل شده بود که با ورود دستگاه قضایی استان یزد و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی ، بخشی از این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

غلامعلی دهشیری با اشاره به تجهیزات و فناوری به روز این شرکت در حوزه فراوری سنگ، تصریح کرد: بخشی از این دستگاه ها تخریب و برخی از تجهیزات این واحد تولیدی به سرقت رفته بود که با ورود دادگستری یزد و واگذاری آن به سرمایه گذاران جدید، فعالیت مجدد آن رقم خورد.

وی تصریح کرد: فناوری دستگاه های موجود در این شرکت به رغم تحریم‌ها با تکیه بر توانایی داخلی به روز مجددا راه اندازی شده که می تواند در یک زمان «سنگ کوپه» را ۳۰ برش دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین از همراهی بانک های عامل در  راه اندازی مجدد این شرکت تقدیر کرد و افزود: در حال حاضر 14 نفر در این شرکت مشغول به کار شده اند که با رفع تمامی موانع ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۶۴ نفر در این واحد تولیدی وجود دارد.

با ورود دستگاه قضایی استان یزد و احیا و بازگشت به چرخه تولید کارخانه «آرمان سنگ میبد» پس از ۵ سال تعطیلی، برای 14 نفر ایجاد اشتغال شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری احیا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *