بازی رده‌بندی چیزی نبود که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم/ می‌خواهیم جام جهانی را در بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم

18:18 - 22 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
کاپیتان سه‌شیر می‌گوید برنامه تیم‌ تحت‌هدایت گرث ساوت‌گیت رسیدن به دیدار فینال جام جهانی 2018 بوده است، نه بازی رده‌بندی.

هری کین در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی به روسیه، در خصوص شکست تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل کرواسی در ماراتنی 120 دقیقه‌ای در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما با وجود اینکه به گل اول بازی رسیدیم و موقعیت‌هایی هم برای گلزنی بیشتر داشتیم، در ادامه از سوی کرواسی تحت‌فشار قرار گرفتیم و همین باعث شد که عقب‌نشینی کنیم، در نتیجه گل تساوی را دریافت کردیم و در وقت‌های اضافه بازی هم این اتفاق دوباره افتاد.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما خیلی به فینال نزدیک بودیم، اما به هر حال با سری بالا زمین را ترک کردیم و به این تیم افتخار می‌‌کنیم. قطعاً تلاش خود را خواهیم کرد تا در جام جهانی بعدی به فینال برسیم، اما این تجربه خوبی برای ما که تیم جوانی هستیم، بود. به هر حال برای حضور در تورنمنت‌های پیش‌رو با ساوت‌گیت هیجان‌زده هستیم.

مهاجم و کاپیتان سه‌شیر با اشاره به کار بزرگ انگلیس در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی آن هم بعد از 28 سال، اظهار داشت: ما تجربه خوبی از حضور در این رقابت‌ها کسب کردیم. با وجود اینکه بابت این شکست ناامید هستیم، اما باید از آن درس بگیریم و امیدوار باشیم که دفعه بعد پیشروی بهتری نسبت به این دوره داشته باشیم.

کین در پایان در خصوص دیدار رده‌بندی هم گفت: قطعاً این چیزی نبود که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم و می‌خواستیم یکشنبه شب در بازی فینال حضور داشته باشیم، اما به هر حال در بازی شنبه شب در تقابل با بلژیک سعی خواهیم کرد که تورنمنت را در بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و باعث افتخار کشورمان شویم.

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و بلژیک از ساعت 18:30 فردا (شنبه) در ورزشگاه سن‌پترزبورگ با قضاوت علیرضا فغانی از ایران به مصاف هم می‌روند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *