‎تحریف رسانه‌های معاند از واقعیت اجرای قانون در کاشمر/ مرثیه‌ای که برای مقتول خوانده نشد و شرب خمری که به قتل انجامید

15:14 - 22 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۸۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در چند روز گذشته حکم ۸۰ ضربه شلاق فرد محکومی که در شهرستان کاشمر و در یک مراسم عروسی به شرب خمر و نزاع دسته جمعی منجر به قتل اقدام کرده بود، در ملاعام و با رعایت موازین قانونی اجرا شد.

‎تحریف رسانه‌های معاند از واقعیت اجرای قانون در کاشمر/ مرثیه‌ای که برای مقتول خوانده نشد و شرب خمری که به قتل انجامیدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در چند روز گذشته حکم ۸۰ ضربه شلاق فرد محکومی که در شهرستان کاشمر و در یک مراسم عروسی به شرب خمر و نزاع دسته جمعی منجر به قتل اقدام کرده بود، در ملاعام و با رعایت موازین قانونی اجرا شد.

‎هنوز ساعاتی از اجرای این حکم نگذشته بود که مزدوران توئیتری و مجازی که پیش از این در قضیه محکومیت محمد ثلاث عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی، جای جلاد و شهید را عوض کرده بودند در این ماجرا نیز بلندگو‌های تبلیغاتی خود را روشن نموده و این اتفاق را دستمایه‌ای برای هجمه پراکنی به نظام جمهوری اسلامی تبدیل کردند.

‎عفو بین الملل هم که پای ثابت تهیه بیانیه از گزارش‌های نادقیق رسانه‌های معاند است نیز، دست به کار شد و این اقدام را به زعم خودش مغایر با قوانین دانست و محکوم کرد.

‎این هجمه پراکنی‌ها در حالی اتفاق افتاد که حقیقت ماجرا از موضوع دیگری خبر می‌داد. بنابر اطلاعیه دادستانی کاشمر حکم مربوط به شرب خمر منجر به نزاع و منتهی به قتل عمد در سال ۱۳۸۵ بود که شعبه ۱۰۱ دادگاه جزایی کاشمر در سال ۱۳۸۶ آن را صادر و محکوم پس از آن متواری می‌شود که نهایتاً در روز یکشنبه هفته گذشته دستگیر و حکم صادره درباره وی اجرا می‌گردد.

‎این اطلاعیه به خوبی نشان می‌دهد که رسانه‌ها و کانال‌های ضد انقلاب که برای تهیه خوراک خود، منتظر یک فرصت هستند، این بار هم با پیروی از سنت قدیمی خود مبنی بر انتشار گزینشی یک ماجرا، هرآنچه که باب میل خودشان بود منتشر کرده و به اقدام این فرد در مراسم عروسی که به نزاع و قتل یک جوان ۱۷ ساله منجر شده است، اشاره‌ای نداشتند و در واقع مرثیه‌ای برای فردی که در این میان و بر اثر نزاع دسته جمعی کشته شده نخواندند.

‎این روش نخ نما شده ضد انقلاب است که بخشی از یک خبر را به صورت بولد شده در فضای مجازی و رسانه هایشان به صورت تحریف شده منتشر می‌کنند و خقیقت را بصورت کاملا وارونه به مخاطب ارائه میدهند و پس از آن نهاد‌های به اصطلاح بین المللی هم بدون انکه بدانند یا بخواهند بدانند واقعیت چیست با استناد به منابع ضد انقلاب موضع گیری و در نهایت علیه ایران تصمیم گیری می‌کنند.

زهرا کریمی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *