آخرین وضعیت سد غدیر باباحیدر در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی مسئولان قضایی استان قرار گرفت

14:25 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۷۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری برای بررسی آخرین وضعیت سد غدیر باباحیدر برگزار شد.

خبر گزاری میزان -جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری روز گذشته به درخواست شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار و در آن آخرین وضعیت سد غدیر باباحیدر بررسی شد.

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان در حاشیه این جلسه ضمن تشریح اهداف راه اندازی سد غدیر باباحیدر، بیان کرد: سد مخزنی غدیر باباحیدر قرار است آب شرب مردم شهرستان فارسان و همچنین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی حوزه را تأمین کند.

احمدرضا بهرامی افزود: با توجه به تأکیدات رئیس جمهور بر تکمیل و بهره برداری از طرح های توسعه‌ای و نیز پیگیری‌های وزارت نیرو لازم است تا مشکلات فنی و اجرایی این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع و با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال بختیاری: با هر نوع اقدام علیه امنیت مردم و تعدی به پرسنل نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد می‌شود

گفتنی است سد مخزنی غدیر باباحیدر در فاصله 47 کیلومتری شهرستان شهرکرد بر روی رودخانه سرآب باباحیدر قرار دارد و تاکنون 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *