رئیس کل دادگستری استان اصفهان:با برنامه ريزی آمار صلح و سازش افزايش خواهد يافت

11:14 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۳۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با برنامه ريزی و تلاش مضاعف كاركنان شوراهای حل اختلاف، آمار صلح و سازش افزايش خواهد يافت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جریان بازدید سرزده خود از آخرین حوزه قضایی استان در حوزه قضایی کوهپایه بیان کرد: خوشبختانه اين حوزه قضایی از نظر میزان پرونده هاي ورودی و مختومه وضعیت متعادلی دارد و با توجه به تلاش مضاعف همکاران با اطاله دادرسی كمتری مواجه هستیم و سرعت و روند رسیدگی ها در این حوزه قضایی قابل قبول است.

وی افزود: از نظر چارت قضایی و اداری این شهرستان جزو شهرستان های برخوردار بوده و تنها در حوزه فضای فیزیکی مشکلاتی وجود دارد که رفع آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص میزان صلح و سازش در حوزه قضایی كوهپايه نیز تصریح کرد: میزان صلح و سازش در شورای حل اختلاف کوهپایه 36 درصد است که پایین تر از میانگین کشوری است و مقرر شد با برنامه‌ریزی‌های رئیس دادگستری و تلاش مضاعف اعضای شورای حل اختلاف، رقم صلح و سازش در شهرستان در مرحله اول به میانگین کشوری و سپس به بالاتر از آن برسد که با توجه به وجود مردم انقلابی، زحمتکش و فهیم منطقه این اتفاق دور از دسترس نيست.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین جعفری پس از این بازدید به صورت سرزده در مجتمع شهدای هفتم تیر دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان نیز حاضر شد و ضمن بازدید و عرض خداقوت به همکاران خود، در جریان نحوه و روند رسیدگی ها قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: صلح و سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *