سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «مشارکت عمومی» برگزار می‌شود

11:18 - 21 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۶۲۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «مشارکت عمومی»، صبح روز شنبه با حضور وزیر پیشین اطلاعات و جمعی از صاحبنظران برگزار می‌شود.
سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «مشارکت عمومی» برگزار می‌شودبه گزارش به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «مشارکت عمومی»، صبح روز شنبه ۲۳ تیر ساعت ۹ صبح در محل خبرگزاری مهر برگزار می‌شود.

در این برنامه، کارنامه چهل‌ساله «مشارکت عمومی» در حوزه‌های مختلف، از جمله، در حوزه انتخابات، به تعبیری مردم‌سالاری دینی و همچنین نحوه حضور مردم در تظاهرات و راهپیمایی‌ها در دوره پیش از انقلاب و پس از انقلاب، بررسی می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه، علیرضا افشار مسئول کارگروه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جانشین سابق قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح، دکتر شهریار زرشناس نویسنده و محقق، دکتر محمد شفیعی فر استاد دانشگاه تهران، مهدی جمشیدی محقق و نویسنده و سایر تحلیلگران حوزه مردم‌سالاری و مشارکت عمومی سخنرانی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه بررسی می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *