بیش از 60 هزار ملاقات مردمی در سال گذشته توسط مسئولان قضایی گیلان انجام شد

11:34 - 24 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۶۰۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ‌گیلان، گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون 60 هزار و 673 مورد ملاقات مردمی مستقیم و به صورت چهره به چهره توسط مسئولان قضایی استان انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات دادگستری استان گیلان در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار نزدیک و مستقیم مسئولان قضایی با مردم، اظهارکرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون، 60 هزار و 673 مورد ملاقات مردمی مستقیم و به صورت چهره به چهره توسط مسئولان قضایی استان انجام شده است.

وی افزود: تعدادی از پرونده‌ها و مسایل مطرح شده در ملاقات‌های مردمی با همت و پیگیری‌های مسئولان قضایی استان گیلان به صورت کامل منتهی به نتیجه شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان ‌گیلان، عنوان‌ کرد: اولویت خواسته‌های مطرح شده در دیدارهای مردمی پیرامون موضوعاتی از جمله «اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی، اعاده دادرسی، تعلیق و تخفیف مجازات، درخواست عفو، مرخصی زندانی و آزادی مشروط» بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی همچنین تاکید کرد: دیدار مستقیم مسئولان قضایی استان گیلان با مردم با هدف رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و مسایل و مشکلات شهروندان اثرات مثبت و در نتیجه رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

۷۰۸ زندانی استان گیلان در یک سال گذشته با استفاده از پابند الکترونیکی آزاد شدند

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *