انتظار همکاری بیشتر باشگاه‌ها با تیم امید را داریم/ هدف ما رفتن به المپیک بعد از ۴۴ سال است

11:03 - 20 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۳۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم امید ایران گفت: متاسفانه چند باشگاه‌ ایران همکاری لازم را با تیم امید نداشتند و بازیکنان خود را خواستند که منجر به تعطیلی تمرینات ما شد.

رضا شاهرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تمرینی تیم امید ایران برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: من قبلا هم گفتم که ما همگی باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم طلسم ۴۴ ساله نرفتن تیم امید ایران  را به المپیک بشکنیم و بتوانیم افتخار سازی کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه چند باشگاه‌ همکاری لازم را با تیم امید نداشتند و بازیکنان خود را خواستند که منجر به تعطیلی تمرینات ما شد. انتظار داریم با توجه با شرایط و نیاز به بازیکنان، چند باشگاه‌ با کادر فنی تیم امید همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم با برگزاری اردو‌ها و بازی‌های خوب در مسیر المپیک موفق گام برداریم.

مربی تیم امید در خصوص اعزام این تیم به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: کادر فنی تصمیم گرفته تا در مسابقات آسیایی جاکارتا از بازیکنان زیر ۲۱ سال استفاده کند. ما به این جوانان بسیار اعتماد و اعتقاد داریم، امید داریم که بتوانیم با همین جوانان رتبه مناسبی در جاکارتا کسب کنیم و با کسب تجربه و آمادگی بیشتر خود را برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده کنیم. هدف ما این است که بعد از ۴۴ سال به المپیک ۲۰۲۰ توکیو برویم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *