رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس آخرین ایستگاه در امر ترویج و پاسداشت حجاب / نهضت ترویج و تقبیح حجاب در جامعه ایجاد شود

10:25 - 20 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۳۳۱
منتظر المهدی گفت: ناجا آخرین ایستگاه در بین بیست و اندی دستگاه و سازمان در امر ترویج و پاسداشت حجاب است، ولی وظایف خوبی در این زمینه انجام داده است.

پلیس آخرین ایستگاه در امر ترویج و پاسداشت حجاب / نهضت ترویج و تقبیح حجاب در جامعه ایجاد شودبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی چادر‌های آسمانی گفت: فرمانده ناجا همواره در اقدامات ایجابی و فرهنگی پیش قدم است.


وی افزود: برخی از هنجار‌ها از جمله حجاب مبنی بر قوانین جامعه است. طبیعی است برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همگان باید به میدان بیایند نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط باید پیشگام باشند علما، ائمه جماعت و جمعه و اساتید حوزه و دانشگاه باید در امر ترویج حجاب پیشگام باشند


وی گفت: ناجا آخرین ایستگاه در بین بیست و اندی دستگاه و سازمان در امر ترویج و پاسداشت حجاب است، ولی وظایف خوبی در این زمینه انجام داده است.


منتظر المهدی گفت: باید نهضت ترویج و‌ تقبیح در همه ابعاد در جامعه ایجاد شود،  بعضی از رفتار‌های هنجار شکنانه و بد حجابی‌ها بر اساس امیال افراد رخ می‌دهد و به باور افراد کاری ندارد. فشار هنجاری در حال حاضر امر به معروف و نهی از منکر است و همین اقدامات ما اثر گذار است.


وی افزود: از این فرصت استفاده کرده و از همه کسانی که همیار معاونت اجتماعی ناجا بودند و مسبب برپایی این جشنواره ارزشی بودند تشکر می کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *